名校

出自維基百科,自由嘅百科全書

名校出名學校大眾心儀學校。學校名唔名,都係出於約定俗成,並無乜野特定準則。有啲人會同學校排名,無有唔同準則。

學校亦可以再細分,大學中學小學,甚至幼稚園,都可以有名校。幼稚園睇係咪升到好小學。小學睇,係咪升到好中學。中學睇,係咪升到好大學。大學畢業生,係社會有乜成就,大學學者,又有乜成就。都會成為名校因素。故此,人中意名校原因,不外乎更易名成利就,讀書有好成積,研究更有成果,出來做事更上一層樓。

大學學者如果得到重要獎項,如諾貝爾獎,咁亦會升價十倍。

啲人評審又可以揀啲準則,例如:

有啲公司中意做依類排名,如英國泰晤士報[1],當中有大學聲譽排名。

名校一般各處各有。中學、小學、幼稚園名校,絕多數地方出名。大學名校就有地方出名,亦有世界出名。世界出名如牛津大學劍橋大學哈佛大學麻省理工等等。

英文叫famous school。大學就叫famous universityfamous college

各地[編輯]

香港[編輯]

  • 香港中學名校,多數出於香港戰前就有嘅教會學校政府學校,叫傳統名校[2]。之不過,戰後都有好多優秀學校,學生喺公開試成積名列前矛,自然就成為名校之列。

[編輯]

  1. .
  2. .