多寶路 (廣州)

出自維基百科,自由嘅百科全書
多寶路
DUOBAO ROAD
性質: 一般馬路
全長: 1.39公里
行車線: 雙向2車道
地區: 廣州市荔灣區
起點: 寶華路
終點: 黃沙大道
主要建築: 西關培英中學
廣州醫學院第三附屬醫院
恆寶廣場

多寶路粵拼do1 bou2 lou6)係中國廣東省廣州市荔灣區嘅一條一般嘅馬路,成條馬路係西南-東走向。東邊從寶華路開始,一直向西轉去西南,去到黃沙大道嗰頭。

概要[編輯]

全長1390米,闊18米。雙向2車道。

[編輯]

其實呢條馬路喺好耐之前唔係嗌「多寶路」,而係嗌咗「寶慶新街」同「多寶大街」呢兩隻名。不過到咗1929——1930年,廣州市政府就將呢兩條街拆咗,起咗條馬路,之後改咗名嗌「多寶路」。而呢條路名嘅意思就係喺清朝嗰陣,有位嗌「陳華熙」嘅安徽嘅巡撫做咗太子少保,而佢就喺呢度起咗棟樓,搞到好多人要求嗌佢幫手改隻名,結果「多寶」呢兩個字比較多人揀,後嚟咪嗌咗「多寶路」囉。喺文化大革命嗰陣,呢條路重同西邊嘅時敏路、如意坊嘅東邊都合埋咗,嗌咗「新風路」呢隻名,不過到咗1982年,呢條路就重新改返原嚟之前嘅名,啫係依家嗌「多寶路」,不過時敏路同如意坊嘅東邊嗰兩條路就冇再畀返之前嘅名喇。

經過嘅道路[編輯]

呢度啲路嘅順序係從東去到西南嚟排嘅,其中加粗咗嘅字係主幹道: