衝鋒21

出自維基百科,自由嘅百科全書

衝鋒21》(無綫電視嘅譯名,日文係:アイシールド21),又叫《Eyeshield 21高速達陣》(文化傳信嘅譯名),係一套用美式足球做題材嘅體育漫畫作品。用美式足球做題材已經比較少有,而呢套嘢重充滿咗街頭風格。佢由稻垣理一郎編寫,村田雄介繪畫,2002年7月至2009年6月喺集英社嘅《少年Jump週刊》度連載。總共出咗37集單行本。2005年4月推出同名體育動畫,總共145集,喺日本東京電視台度播出。

粵語版,由2007年4月24號起喺香港無綫電視翡翠台播;翻譯、配音時用咗地道嘅流行用語、潮語,網民激讚佢夠抵死。

故事概況[編輯]

小早川瀨那,係個瘦弱嘅高中一年級學生,因為成日幫人做跑腿、做阿四,跑得多,所以有驚人嘅速度。就係因為咁,佢俾泥門惡魔蝙蝠隊嘅隊長——蛭魔妖一睇中,踢咗佢入美式足球隊,做咗身份神秘嘅跑衛「衝鋒21」(文化傳信譯:「Eyeshield 21」)。入咗泥門高中嘅美式足球社之後,佢嘅目標,係同泥門惡魔蝙蝠隊嘅一班朋友,一齊打入「聖誕節碗」。

主要隊伍同埋主要成員嘅介紹[編輯]

衝鋒21角色一覽

泥門惡魔蝙蝠隊 / 日本隊對戰紀錄及結果[編輯]

戰次 賽事 對賽球隊 比數
動畫版 漫畫版
1 春季東京大賽 第一輪比賽 泥門惡魔蝙蝠隊 對 戀濱丘比特隊 7 - 3 6 - 3
2 春季東京大賽 第二輪比賽 泥門惡魔蝙蝠隊 對 王城白騎士隊 12 - 68 12 - 69
3 練習賽 泥門惡魔蝙蝠隊 對 賊學變色龍隊 46 - 28
4 美式足球月刊盃 日本代表隊選拔賽 泥門惡魔蝙蝠隊 對 太陽斯芬克斯隊 20 - 20
5 紀念美式足球月刊盃 泥門惡魔蝙蝠隊 對 NASA異型隊 32 - 33
6 秋季東京大賽 第一輪比賽 泥門惡魔蝙蝠隊 對 網乃改造人隊 36 - 14
7 練習賽 泥門惡魔蝙蝠隊 對 賊學變色龍隊 30 - 28 [1]
8 秋季東京大賽 第二輪比賽 泥門惡魔蝙蝠隊 對 夕陽努力隊 56 - 7 56 - 6
9 秋季東京大賽 第三輪比賽 泥門惡魔蝙蝠隊 對 獨播蠍子隊 42 - 14 42 - 0
10 秋季東京大賽 八強賽 泥門惡魔蝙蝠隊 對 巨深海神隊 24 - 23 18 - 17
11 秋季東京大賽 準決賽 泥門惡魔蝙蝠隊 對 西部荒野槍手隊 32 - 35 42 - 44
12 秋季東京大賽 季軍戰 泥門惡魔蝙蝠隊 對 盤戶蜘蛛隊 37 - 36 24 - 23
13 奶油泡芙杯 準決賽 泥門惡魔蝙蝠隊 對 沙漠駿馬隊 28 - 0 [1]
14 奶油泡芙杯 決賽 泥門惡魔蝙蝠隊 對 俄羅斯長毛象隊 24 - 21
15 死亡遊戲 練習賽1 泥門惡魔蝙蝠隊 對 駐谷馴鹿隊 24 - 0
16 死亡遊戲 練習賽2 泥門惡魔蝙蝠隊 對 賊學變色龍隊 12 - 7
17 死亡遊戲 練習賽3 泥門惡魔蝙蝠隊 對 巨深海神和盤戶蜘蛛組合隊 28 - 21
18 死亡遊戲 練習賽4 泥門惡魔蝙蝠隊 對 太陽斯芬克斯隊 7 - 7
19 死亡遊戲 練習賽5 泥門惡魔蝙蝠隊 對 NASA異型隊 84 - 77
20 秋季關東大賽 八強賽 泥門惡魔蝙蝠隊 對 神龍寺佛龍隊 36 - 35
21 秋季關東大賽 準決賽 泥門惡魔蝙蝠隊 對 王城白騎士隊 28 - 27 42 - 40
22 秋季關東大賽 決賽 泥門惡魔蝙蝠隊 對 白秋恐龍隊 [2] 43 - 42
23 聖誕節碗(全國大賽決賽) 泥門惡魔蝙蝠隊 對 帝黑亞歷山大隊 45 - 44
24 美式足球青年世界盃大賽 初賽 日本隊 對 俄羅斯代表隊 34 - 20
25 美式足球青年世界盃大賽 半準決賽 日本隊 對 共和國代表隊 77 - 0
26 美式足球青年世界盃大賽 準決賽 日本隊 對 德國代表隊 34 - 24
27 美式足球青年世界盃大賽 決賽 日本隊 對 美國代表隊 45 - 45[3]

電視動畫[編輯]

工作人員[編輯]

  • 導演:西田正義
  • 系列構成:岸間信明
  • 人物設定:高谷浩利
  • 色彩設定:橫井正人
  • 美術指導:柴田聰
  • 音樂:大谷幸
  • 音效指導:松岡裕紀
  • 動畫製作:ぎゃろっぷ
  • 製作:NAS集英社日本東京電視台

配音員[編輯]

動畫版每集標題及每集內容概況[編輯]

  • 第1話 擁有光速之腳嘅男生

瀨那係泥門高中嘅新生,生得細粒而且內向嘅佢,喺真守嘅鼓勵下,決定參加社團充實自己嘅高中生涯,正當佢始終作唔出選擇時,吓吓三兄弟嘅挑釁激發出佢異於常人嘅快腳能力,亦因此喺蛭魔嘅威脅下被迫加入美式足球部……

  • 第2話 來玩美式足球吧!

瀨那喺陰差陽錯下加入咗美式足球部,雖然話係擔任球隊主務嘅工作,但自從被蛭魔發現佢超凡嘅跑功之後,以球員身分上場似乎係冇可避免嘅命運,面對隔日就要開打嘅賽事,僅只得三人嘅球隊開始分工揾幫手,期望能組成臨時球隊,於是瀨那喺栗田熱情嘅感召下全心投入揾人嘅工作……

  • 第3話 戰勝球場吧!

好唔容易湊夠11人嘅惡魔蝙蝠隊終於要展開賽事,首場面對戀濱丘比特隊嘅挑戰,雖然蛭魔同栗田奮力出擊,但其他成員都只係臨時成員,因此仍在最後時刻被拉開比數,就在此時蛭魔硬推瀨那上場,開始對美式足球感到興趣嘅佢,憑住本能嘅反應,喺場上表現出驚人嘅腳力,亦為惡魔蝙蝠隊贏得第一次嘅勝利。

  • 第4話 這隻手抓住嘅東西

惡魔蝙蝠隊獲得首次勝利同時,亦激發咗瀨那心中對自己嘅期許,但是真守始終覺得瀨那待在美式足球社是危險嘅事,希望他能退社,但瀨那表示他希望留下,希望透過美式足球找到屬於他自己嘅長處,真守冇阻攔他,卻亦用咗加入美式足球社嘅方式來繼續照顧他……

  • 第5話 0.5秒嘅保鏢

面對實力堅強嘅王城白騎士隊,害怕嘅瀨那產生咗逃避嘅心理,但當他發覺其它球員都願意奮力一博時,他亦燃起咗鬥志,然而面對來勢洶洶嘅對手,對美式足球一無所知嘅瀨那亦不禁失去嘅信心,所幸栗田適時給他打氣,在所有同隊球員同心協力支持下,瀨那以光速蒙面俠嘅身分,跌破眾人眼鏡地成功達陣……

  • 第6話 炸裂!長矛攔截

光速蒙面俠嘅出現,讓王城白騎士隊原本以為輕而易舉嘅比賽出現狀況,在蛭魔使出各種招數之下,王城白騎士隊亦受到咗威脅,於是傳說中最強嘅線衛進清十郎終於上場,他嘅必殺絕招長矛擒抱,不旦扼阻咗惡魔蝙蝠隊嘅攻勢,亦讓瀨那受到重重嘅打擊……

  • 第7話 只為勝利嘅對戰

進嘅上場重挫咗泥門嘅進攻,亦讓瀨那嚐到很久冇感受到痛嘅感覺,小時候嘅陰影讓他一度想逃避,但看到隊友每個人亦係奮不顧身弄嘅遍體鱗傷,瀨那亦決心不再逃避,勇敢向超越進嘅目標挑戰,就連原本看沒勝算想走人嘅蛭魔,亦被瀨那嘅幹勁影響留下來繼續努力。

  • 第8話 絕不放棄!

雖然明知不可能打得過王城白騎士隊,但瀨那和泥門惡魔蝙蝠隊決定奮鬥到底,而蒙面俠瀨那和日本最強嘅線衛進清十郎嘅決戰亦就此展開,進驚人嘅實力讓瀨那一次次嘅嚐試都遭到重挫,但每次失敗卻亦激發咗他想要跑更快嘅慾望,終於在與進嘅正面衝突中,瀨那成功嘅閃過進嘅擒抱成功達陣。比賽雖然輸咗,但瀨那對美式足球嘅熱情卻正要燃起。

  • 第9話 接球嘅專家

雷門太郎是個十分厲害嘅接球高手,對美式足球隊來說是求之不得嘅人才,但是他嘅夢想卻是在棒球隊發展,可是因為他除咗接球之外打擊守備都不行,所以被棒球社踢出門外,傷心嘅他在瀨那嘅鼓勵下決定試試美式足球,一方面他仍然對成為接球英雄有憧憬,一方面他亦係因為被隊友需要嘅那種熱情而感動。

  • 第10話 英雄嘅資格

櫻庭在與泥門一戰中不慎被瀨那撞傷後,一直對自己在球隊中嘅價值耿耿於懷,想到冇咗自己王城仍能獲勝,櫻庭頓時對美式足球失去嘅信心,即使瀨那假裝代表光速蒙面俠來探望他表示歉意,櫻庭亦相當低調嘅毫無鬥志,然而一個熱愛美式足球嘅小男孩虎吉,讓櫻庭回想到自己嘅初衷,決定為咗這個小球迷再一次好好努力。

  • 第11話 夕陽嘅誓言

為咗秋季大賽,蛭魔開始對球員展開訓練並安排練習賽。看著球員一個一個嘅增加,期待以久嘅接球員亦有咗,蛭魔真嘅是衝勁十足。而瀨那在與進共同制服搶匪嘅同時,亦和進約好一定要在秋季決賽中碰頭,為咗這個目標,瀨那決定要克服萬難努力讓自己更強……

  • 第12話 接球!MAX!

面對與賊學變色龍隊嘅練習賽,美式足球社都懷著十分期待嘅心情迎接,尤其是蛭魔有咗跟他搭配嘅接球員門太,終於有咗一展身手嘅機會,果然門太精彩嘅接球技術為泥門提昇咗士氣,就算平時毫不起眼嘅石丸亦有意外嘅表現,然而最受矚目嘅光速蒙面俠21卻完全失常,原來瀨那被葉柱類恐怖嘅眼神及手法嚇到產生嚴重嘅恐懼感,完全無法施展身手……

  • 第13話 變色龍嘅恐怖

面對恐怖嘅葉柱類,瀨那害怕嘅完全失去咗信心,泥門嘅攻勢亦因此停滯不前,然而蛭魔並不放棄,他與門太完美嘅搭配,堅持嘅門志,終於讓瀨那鼓起咗勇氣,信心回來咗,頭腦亦清醒咗,瀨那知道他嘅目標並不僅止於此,他有更強嘅對手要較量,有更頑強嘅比賽需要面對……

  • 第14話 灼熱嘅地獄塔

與賊學一戰讓美式足球社吸引咗大批人潮前來報名,每個人報名嘅理由亦都不盡相同,有人是認真為咗理想抱負,亦有人是為出名而來。為咗考驗大家嘅決心,蛭魔祭出咗東京鐵塔地獄般嘅登高測驗。有像雪光、小結這樣有心人不論如何都努力堅持到最後終於通過測驗,亦有像黑木、戶叶、十文字無心插柳通過測驗嘅人……

  • 第15話 尋找光速蒙面俠21!

對於光速蒙面俠21嘅神出鬼沒,真守一直覺得很可疑,整個社團除咗蛭魔和瀨那之外似乎都沒其它人有辦法找得到他,於是真守開始跟蹤瀨那,希望能和光速蒙面俠直接接觸。蛭魔看到瀨那被追那麼緊嘅情況不但沒想解救他,反而另用這種方法替瀨那進行另類特訓,想不到卻引發咗葉類柱綁架真守要脅光速蒙面俠嘅局面……

  • 第16話 再見咗,栗田!?

栗田在放學途中無端被誤認為是破壞商店街裝飾嘅犯人,為咗不影響惡魔蝙蝠隊參加聖誕節大賽嘅機會,他決定要退出美式足球社,然而瀨那不願意栗田這樣被迫放棄夢想,於是和所有社員一同展開追捕犯人嘅行動……

  • 第17話 基德與鐵馬

瀨那們為咗聖誕節大賽積極嘅進行訓練,這一天他們來到河堤旁進行傳接路線嘅暗號訓練,就在此時出現咗兩個奇怪嘅人,等到他們到球場觀摩王城與西部之戰,才發現那天出場自稱鐵馬和基德嘅人,原來是西部荒野大槍客隊嘅高手……

  • 第18話 沒用嘅尊嚴

十文字和戶叶、黑木三兄弟原本就係誤打誤撞加上被蛭魔威脅才加入美式足球社嘅,雖然美式足球社在擁有新社辦等氣象一新,但十文字卻決定帶著兄弟離開美式足球社。就在這個同時,在蛭魔嘅搞鬼下,惡魔蝙蝠隊居然得跟人高馬大嘅太陽人面獅身隊爭取日本代表權,當十文字無意間聽到對手揶揄泥門球隊時,一股不服輸嘅自尊,讓他決定重回美式足球社……

  • 第19話 小市民嘲笑挑戰者

與太陽斯芬克斯隊嘅日本代表選拔賽終於開打咗,面對金字塔般嘅攻防線陣仗,栗田嚇得使不出全力。但就在大家又重新燃起鬥志時,吓吓三兄弟居然使出意想不到嘅招式擊潰咗金字塔攻防線,原來他們三個為咗雪恥,與葉柱類進行咗密集嘅特訓,終於在正式比賽時還擊……

  • 第20話 斯芬帝客嘅秘密武器

原本以為情勢一面倒嘅比賽,在泥門惡魔蝙蝠隊不斷有驚人技巧展現之下居然與斯芬克斯隊打得不分上下,除咗栗田、瀨那之外,蛭魔深藏不露嘅四分衛高超技巧更是讓人意外。唯獨在人面獅身隊派出威力如戰車般嘅角衛鐮車後,門太嘅接球完全被他鎮壓,重重打擊到門太嘅自信心……

  • 第21話 飛吧惡魔蝙蝠

日本代表隊選拔賽邁入關鍵時刻,在所剩無幾嘅時間下,惡魔蝙蝠隊必需靠兩次達陣才能至少打成平手。這不僅是向惡魔蝙蝠隊所有球員嘅極限挑戰,對一直籠罩在鐮車陰影下嘅門太而言更是絕大嘅壓力,但他回想起他嘅偶像本庄棒球選手堅持到底嘅精神,終於打破自己嘅屏障克服咗難關,加上最後一次達陣機會瀨那在蛭魔嘅指點下展現出驚人嘅衝刺能力。全隊對美式足球投入嘅態度,連太陽人面獅身隊都甘拜下風……

  • 第22話 謎樣少女 出現咗

正當惡魔蝙蝠隊積極訓練之際,突然出現一個高中女孩指明要找光速蒙面俠21,原來她是雜誌社打工要來揭開蒙面俠真面目嘅。在門太嘅攪局之下瀨那被逼得以光速蒙面俠嘅身分和這女孩比賽,賭注就係他嘅真面目。但比賽進行到一半發生咗意外,光速蒙面俠救咗她一命,亦咗解到原來她是為咗找她嘅哥哥才會打這個工……

  • 第23話 無重力嘅男生

泥門惡魔蝙蝠隊成功獲得日本代表隊嘅資格,然而即將到來嘅美國外星人隊嘅教練卻對惡魔蝙蝠隊嗤之以鼻,高傲嘅態度叫人不敢恭維。異形隊中一位名叫黑豹嘅選手,跑步嘅模樣簡直就像在飛翔,讓瀨那看得目不轉睛,十分期特能與他在球場上對戰。其實當黑豹在美國看到錄影帶中嘅瀨那時,亦自然將他視為心中嘅對手,這兩個互相欣賞嘅人,因為偶發嘅小插曲成咗好朋友……

  • 第24話 電撃! 日美決戰

美日大戰終於展開,面對異形隊驚人嘅長傳以及高大體格形成嘅屏障,儘管泥門隊全力以赴,但仍然阻止不咗對手頻頻得分,然而當每個人心中為咗自己嘅理由燃起熊熊嘅鬥志時,其力量原來是如此銳不可擋,十文字想到父親對自己好友那麼輕蔑,決心一定要好好表現讓父親刮目相看……

  • 第25話 欄中嘅黑豹

泥門惡魔蝙蝠隊在光速蒙面俠21及所有隊友們合作無間下,竟然和實力堅強嘅美國異形隊打得不分軒輊,這讓外星人隊教練阿波羅十分震驚和憤怒,信心亦開始動搖。而瀨那在期望黑豹能上場嘅心情下越打越好,黑豹看著瀨那嘅表現,想上場與他較量嘅鬥志亦越燒越旺。在黑豹本人及全體隊員嘅再三請求下,阿波羅終於答應讓黑豹上場……

  • 第26話 真實嘅野性

黑豹終於上場咗,他那所謂無重力嘅雙腿果然在場上橫行無阻,就連光速蒙面俠亦無法阻擋他嘅氣勢。就在瀨那打算放棄嘅時候,黑豹對美式足球嘅堅持點醒咗瀨那,他決定不負黑豹嘅期待全力以赴,果然在兩人你來我往之間,不儘黑豹展現咗他嘅實力,瀨那更是施展出讓所有人震驚嘅觀察力和判斷力。最後雖然惡魔蝙蝠隊還是以一分飲恨敗北,但是黑豹嘅熱情,讓所有嘅選手以及阿波羅教練都對美式足球有咗全新嘅體認……

  • 第27話 奪回!塞柏拉斯

結束與外星人隊之戰之後, 蛭魔居然強迫惡魔蝙蝠隊所有成員到美國進行特訓,想不到塞伯拉斯竟然成咗走私分子嘅目標,原來牠被跟牠長嘅幾乎一模一樣嘅布娃娃搞混,以為牠體內藏有走私嘅寶石……

  • 第28話 美式足球・鬧區

瀨那和門太想要找超級市場買東西,結果在街頭迷咗路,想要打電話回飯店求救卻遇上人高馬大嘅黑人嚇壞他們,逃著逃著他們來到一場美式足球賽嘅現場,一位老婆婆邀請他們助一臂之力,原來那就係黑豹嘅奶奶,瀨那和門太在這裡感受到咗美式足球最原始嘅熱情,原來那個嚇壞他們嘅黑人大熊亦係個面惡心善嘅好人,看著大熊嘅小孩誕生,瀨那和門太對明天都更充滿咗希望。

  • 第29話 組成・惡魔槍手!

瀨那一行人來到咗德州,發現居然有所謂嘅沙灘美式足球,這時巧遇很想報名但苦於人數不足嘅荒野槍手隊球員,瀨那一直很想和基德這樣出色嘅球員合作,而這正是最好嘅機會,於是瀨那們和基德加上後來加入嘅鐵馬組成惡魔槍手隊,看起來好像觀光客湊合嘅隊伍,想不到竟連連獲勝跌破眾人嘅眼鏡……

  • 第30話 往地獄嘅境界線

經過溝六老師嘅測試,結果卻重重打擊咗瀨那,因為溝六老師表示以他現在嘅狀況是絕對贏不咗阿進,這句話讓瀨那徹夜難眠,但亦因此燃起咗他嘅鬥志。到咗預定離開美國嘅這一天,蛭魔和溝六提出咗留下,接受地獄般嘅魔鬼訓練,或者走,回日本享受愉快暑假嘅抉擇,惡魔蝙蝠隊所有成員心中各有不同嘅目標,但所有人都作出咗留下來嘅決定,因為他們決心一定要變強……

  • 第31話 各自嘅決意

死亡行軍展開咗,溝六老師依每個人不同嘅位置安排咗不同嘅訓練方式,他要求瀨那沿路一邊跑一邊踢小石子前進,希望他能自己發現自己嘅弱點並且克服它……就在同時,進亦在富士山腳展開嚴苛嘅特訓,聞風身至嘅黑豹在進嘅指點下發現自己嘅缺點,這三個人,在同一個時刻,下定同樣嘅決心,那就係一定要變最強……

  • 第32話 喪家犬在嗎

艱苦嘅死亡行軍終於讓戶叶和黑木興起打退堂鼓嘅念頭,但是當他們準備離開時十文字竟然拒絕同行,落單嘅十文字向瀨那吐露心聲,原來他之所以留下正是因為他想像瀨那那樣改變自己,想讓所有叫他廢物嘅好看,當然,十文字最希望嘅還是能和情同兄弟嘅戶叶和黑木一同經歷這樣嘅成長……

  • 第33話 噢!我嘅妹妹!

瀨那一行人抵達咗聖安東尼奧,然而瀨那為咗尋找石頭竟然巧遇鈴音,原來她真嘅到美國來找哥哥,更不可思議嘅是,鈴音嘅哥哥瀧夏彥竟然真嘅出現在招募球員嘅考試會場上。鈴音雖然嘴上一直損哥哥,但內心其實很希望哥哥能實現成為職業球員……

  • 第34話 鬼影嘅移動

中途脫隊嘅瀨那,在尋找隊伍時,遇見來美國找哥哥嘅瀧鈴音。鈴音嘅哥哥夏彥,是一個未曾參加過比賽,亦不懂比賽規則嘅傻大個。這天他竟然自信滿滿地報名美式足球隊嘅招生考試。在陰錯陽差嘅情形捲進這場考試嘅瀨那,將死亡行軍嘅訓練成果,發揮得淋漓盡致……

  • 第35話 孤獨嘅死亡行軍

瀨那與大家會合後,繼續展開嚴苛嘅死亡行軍。在挑戰體能極限中,大家唯一嘅目標就係抵達終點。一旦心軟幫助他人,自己嘅進度就會因此落後,但是就在這個時候,雪光嘅體力卻已經到咗達極限……

  • 第36話 最後嘅試練

全程總計2000公里嘅死亡行軍,終於進入最後200公里咗。大家必須持續對抗內心發出嘅「為何我要受這種苦」,或是「夠咗!這樣就夠咗吧」等各種聲音。正所謂「行百里者半九十」,惡魔蝙蝠隊能否全員順利完成死亡行軍呢?

  • 第37話 遙遠嘅頂端

瀨那他們結束咗在美國嘅死亡行軍後,終於踏上咗返國之路。另外王城被神龍寺打敗後,全隊展開咗更激烈嘅訓練,然而始終趕不上進嘅櫻庭,在痛哭一場之後重新站咗起來,他決定與高見一同搭檔,展現四分衛與接球員之間無人能比嘅完美演出……

  • 第38話 隊員嘅決定!?

秋季賽即將登場,泥門惡魔蝙蝠隊亦進入決定一軍陣容最後測驗嘅階段,尤其是雪光,在經歷死亡行軍之後,連他自己亦覺得自己進步許多,讓他對首次上場充滿咗無限嘅希望。然而當名單宣佈時卻重重嘅打擊咗他,冇被列入上場名單嘅他對自己徹底嘅絕望……

  • 第39話 往聖誕節大賽之路

鈴音誇張嘅發言,引來電視台追探光速蒙面俠嘅真面目,瀨那和鈴音在蛭魔嘅協助下順利脫身。躲藏之餘,瀨那和鈴音聊起咗他是如何加入美式足球社,如何認識咗現在這些夥伴,一路上又是如何和進、黑豹等亦敵亦友嘅對手彼此切磋,回想起過去發生嘅種種……

  • 第40話 決戰前夕!

秋季賽馬上就要展開咗,所有人都十分認真嘅練習。然而就喺比賽嘅前一天,栗田想到這是一場定生死嘅淘汰賽,頓時感受到龐大嘅壓力,讓他一時之間覺得難以承受……

  • 第41話 王牌消滅!?

與網乃嘅比賽就要開始咗,想不到瀨那和夏彥竟然坐錯車跑到老遠嘅地方,蛭魔決定以現有嘅陣容應仗,然而除咗栗田之外,線衛們都是頭一次參加大賽,剛開始比賽時完全無法發揮,但在溝六嘅提醒下,他們總算找回死亡行軍時嘅感覺,發揮咗驚人嘅力量……

  • 第42話 惡魔蝙蝠鬼影!

在瀨那不在嘅情況下,門太成咗網乃集中攻擊嘅目標。然而就在雙方戰局膠著之時,瀨那終於回來咗,在所有隊友嘅支持下,瀨那展現苦練嘅惡魔蝙蝠鬼影,為泥門帶來第一場勝利……

  • 第43話 傳說中60碼大口徑手槍

看到盤戶隊超強嘅踢球員功太郎精彩嘅表現,瀨那他們亦期待泥門傳說中嘅超級踢球員能夠歸隊。正巧這天功太郎來到泥門,一群人卻陰錯陽差嘅跟足球隊嘅人比咗起來,就在瀨那他們快輸掉時,工頭大叔卻展現咗驚人嘅踢球威力,原來他嘅真實身分就係……

  • 第44話 啊哈哈!我登場咗!

蛭魔安排咗一場與賊學嘅練習賽,這時大家才發現瀧還沒考插班測驗,還不算是泥門高中嘅學生。真守他們努力嘅教他,但他嘻嘻哈哈嘅態度終於將鈴音惹火咗。所幸最後瀧還是有驚無險嘅通過測驗……

  • 第45話 鬼影封印!?

在蛭魔嘅要求下,瀨那一行人到下次嘅比賽場地去熟悉環境,卻在那裡看到王城嘅阿進居然跟社會組嘅球員們練習,看著進面對社會組嘅選手威力卻一點亦不遜色,甚至有過之而無不及,讓瀨那亦忍不住想下場試試自己嘅力量……

  • 第46話 鬼影vs長矛

戴上護目鏡,瀨那終於可以上場咗,但蛭魔曾交代千萬不可以使用惡魔蝙蝠鬼影,因此瀨那和阿進對決時完全處於劣勢。但在隊友們嘅鼓勵下,瀨那決定施展惡魔跑法,沒想到最後仍被阿進破解……

  • 第47話 熱血啊!勇士!

季大賽嘅第二回合戰開始咗,瀨那他們在開作戰會議時巧遇對手夕陽毅力隊,看著他們熱血沸騰嘅模樣,又想到他們都是三年級已無退路可走,瀨那忍不住同情起對手,然而當他看見櫻庭與過去截然不同嘅表現,王城隊所有選手奮戰嘅模樣,深深體會到唯有全力面對對手,才是美式足球真正嘅精神……

  • 第48話 努力!毅力!全力對決!

泥門嘅第二回合戰終於要開打咗,想不到夕陽隊嘅陣容全部變咗,變成一群來自各個不同體育社團嘅明星球員,但這群明星球員亦無力抵抗瀨那他們嘅攻擊,最後還是讓夕陽毅力隊嘅選手們上場與瀨那他們對決……

  • 第49話 耀眼嘅銀・攻防線嘅靈魂!

栗田在唸中學時,對線衛這個角色一知半解,甚至怕傷害對手而不敢全力以赴,當時就係鬼兵提醒他要全力以赴。但是想不到竟出現意外嘅敵人,讓鬼兵前進聖誕節大賽之路就此劃下句點……

  • 第50話 逃避不咗嘅勇氣!

看見鬼兵嘅失敗,瀨那開始擔心起自己身高嘅問題。加上當他踫到海神隊嘅筧時,筧居然說他看過真正嘅光速蒙面俠21,真正嘅光速蒙面俠之所以擁有過人嘅表現,除咗他嘅速度和技巧之外,最重要嘅武器就係身高……

  • 第51話 危險!最兇嘅變色龍

賊學嘅球衣被剪嘅破破爛爛,球員遭人偷襲,這一切竟是光速蒙面俠21下嘅手?!賊學嘅球員都一心想找瀨那報仇,但葉柱堅持不動手,因為他不想春季被禁止出賽嘅惡夢再次上演,同時他亦知道這事一定有蹊蹺……

  • 第52話 衝突!變色龍vs海神

賊學變色龍終於要迎戰巨深海神隊咗,為咗對付巨深隊高人一等嘅攻防線,葉柱亦找來咗重量級嘅攻防線因應,展現變色龍隨著環境變色嘅靈活反應。但賊學嘅球員不是跟裁判小大聲,要不就係失去鬥志,以致賊學終究還是輸給咗巨深……

  • 第53話 恐怖嘅毒蠍子

惡魔蝙蝠隊即將迎戰獨播蠍子隊,然而獨播嘅金串卻暗地裡設計瀨那等人企圖不戰而勝,就喺比賽這一天,蛭魔居然冇現身球場,所有人都知道一定是金串耍嘅陰謀,然而卻無計可施,惡魔蝙蝠隊少咗蛭魔陣腳大亂,讓蠍子隊連連得分,栗田想起武藏嘅話決心要堅強撐過這場考驗,瀨那們亦在栗田嘅鼓勵下決定放手一搏……

  • 第54話 消失嘅司令塔

就在第一節即將結束之時,獨播隊居然故意犯規害石丸受傷,這下惡魔蝙蝠隊冇咗四分衛,冇人可以傳球,根本就係無法比賽嘅狀態,就在此時蛭魔回來咗,原來這一切是蛭魔有意嘅安排,他希望藉此機會讓瀨那們明白打美式足球再怎麼激動,頭腦亦永遠要保持冷靜,全員到齊嘅惡魔蝙蝠隊,終於再度發揮堅強嘅實力打敗咗獨播隊……

  • 第55話 體格差別嘅障礙

當小結聽到水町針對他體格矮小最好退出球隊嘅 "建言" 時深深受到打擊,不但離家出走,甚至萌生再亦不打美式足球嘅念頭,惡魔蝙蝠隊所有成員分頭到處尋找小結,因為大家都相信球隊裡嘅每一個人都是最重要嘅,即使身材不夠好,但只要抱著努力嘅決心,再高大嘅對手亦絕對不是問題……

  • 第56話 拋他出去吧小結!

被水町嘲笑嘅小結,和瀨那門太一同研究到底怎麼樣才能克服身高嘅障礙,他們嘅結論是利用相撲從蹲到站起來那一瞬間爆發嘅力量來制服還沒進入作戰姿勢嘅對手,於是他們開始咗相撲基本功嘅訓練,在訓練當中,遇到亦係相撲高手嘅大田原,他給咗小結們一個建議讓小結恍然大悟,那就係大田原所說」將對方嘅力量轉換成自己嘅力量」,小結一個人默默嘅練習,終於在相撲大賽中展現咗驚人嘅成果……

  • 第57話 知道「21」嘅人

明天就係和巨深海神隊比賽嘅日子咗,瀨那和門太在蛭魔嘅要求下到巨深中學去探查敵情,想不到結果竟帶著筧要與光速蒙面俠一較高下嘅約定回來,瀨那本來十分害怕,但當他想到自己說過再亦不逃避嘅決心時,鼓起咗勇氣面對筧,然而筧高大嘅身材還是對瀨那造成咗壓力,一度無法發揮實力,但他想起咗小結努力嘅成果,明白矮亦有矮致勝嘅方法,終於發揮惡魔鬼影跑法超越咗筧……

  • 第58話 惡魔vs海之神

惡魔蝙蝠對海神隊嘅比賽終於要開打咗,面對海神隊嘅長人陣容,瀨那們雖說是做好咗心理準備但亦忍不住感到壓力,一心一意為咗今天準備嘅小結,面對水町一再嘅嘲笑,更堅定咗他一定要打敗水町嘅決心,比賽開始,瀨那們果然因身高差異打嘅很吃緊,然而就在小結頓悟到該怎麼運用所謂將對方力量變成自己嘅力量嘅原理時,展現咗讓所有人驚訝不已嘅威力……

  • 第59話 幕後有王牌嘅男生

巨深海神隊高大嘅身材讓惡魔蝙蝠隊陷入咗苦戰,尤其是瀨那在筧嘅封鎖下完全無法施展身手,眼看著比數逐漸拉開,蛭魔突然要求大家擺出從未練過嘅陣式「WISHBONE」鳥叉骨,三組跑衛交叉進攻,果然讓海神隊束手無策,亦成功嘅讓惡魔蝙蝠隊拿到第一個達陣,精彩嘅領導能力,證明咗蛭魔果然是惡魔蝙蝠隊真正嘅幕後主將……

  • 第60話 球場嘅約定!

雖然瀨那用惡魔蝙蝠鬼影跑法成功穿過筧嘅防守一次,但接下來筧亦祭出咗他嘅必殺技,一再封鎖咗瀨那嘅攻勢,眼看著惡魔蝙蝠隊屈居劣勢,瀨那感到無比大嘅壓力,但雪光嘅一番話點醒咗他,讓他跳脫一心想打敗筧嘅視野,重新認知與夥伴們共同努力嘅重要性,就在此時,真守意外發現巨深隊嘅漏洞,在蛭魔嘅巧妙安排下,泥門惡魔蝙蝠隊全力合作再創下咗一次成功嘅達陣……

  • 第61話 往勝利嘅執著!

惡魔蝙蝠隊與海神隊嘅戰況越來越激烈,面對艱困嘅戰局,水町不禁回想起當初會加入美式足球隊嘅因緣,水町原本是游泳隊嘅選手,但是雖然他一心一意想與游泳隊其它同伴一同努力爭取團體冠軍,但想不到換來嘅結果是背叛,感覺被欺騙嘅水町面對小判鮫嘅邀請心存懷疑,但當他看見筧及所有美式足球隊嘅人那麼努力,他知道他終於找到真正嘅夥伴,因此為咗所有夥伴,尤其是今年是最後一次機會參賽嘅小判鮫學長們,水町下定決定一定要贏……

  • 第62話 戰慄!必殺擒抱

巨深海神隊跟泥門惡魔蝙蝠隊你來我往嘅戰況陷入膠著,瀨那嘅惡魔鬼影跑法完全被筧嘅移動式大錨壓制無法發揮,筧駿亦再一次警告瀨那別妄想跟真正嘅光速蒙面俠21比,比賽就只剩18秒咗,肩負著泥門是否能進入準決賽嘅命運,瀨那再度挑戰筧,就在關鍵時刻,責任感激發咗瀨那體內最原始嘅本能,他將受差譴時嘅囉囉跑法結合惡魔蝙蝠鬼影,成功嘅突破咗筧嘅防守,然而就在得分區界限,瀨那竟然被水町給擋咗下來,而時間只剩兩秒……

  • 第63話 30公分嘅攻防

時間剩下兩秒鐘,距得分界線只差30公分,惡魔蝙蝠隊面對巨深嘅高牆決定用惡魔蝙蝠俯衝來一決勝負,雙方都有絕對不能輸嘅理由,必勝嘅決心誰都不輸誰,瀨那在門太嘅提醒下明白是不是真正嘅光速蒙面俠21並不重要,他只要扮演好他自己,用自己嘅方法打好球就可以,於是他擺脫一切束縛,和所有泥門嘅隊員合而為一,化為惡魔蝙蝠炸彈火箭,漂亮嘅打贏這場比賽……

  • 第64話 光速嘅男生出現咗!?

久別重逢嘅小陸,竟然是西部荒野大槍客嘅跑衛?!瀨那回想起當初小陸為咗幫助他擺脫壞孩子嘅欺侮每天陪他教他練跑步嘅日子,想不到今天卻得在球場上與他為敵,看著小陸對鬼兵和進高傲嘅態度,加上他在與江戶前漁夫隊一戰中展現驚人嘅馬術跑法,瀨那實在冇把握能夠贏過小陸……

  • 第65話 泥門高校嘅體育慶典!

泥門高中一年一度運動會嘅日子,依照慣例進行嘅係紅白大對抗,然而唔知為咗咩嘢原因,蛭魔、真守同埋雪光居然變咗個人噉樣企喺白隊嗰邊同美式足球隊所屬嘅紅隊對抗,喺比賽過程當中,蛭魔用盡各種辦法令紅隊陷於弱勢,面臨接受恐怖懲罰遊戲嘅生死關頭,於是就喺最後一項極可能反敗為勝嘅騎馬打仗競賽中,蛭魔竟然激發咗瀨那佢哋用衝撞方式令對手失平衡以壓制對方攻擊嘅方法,原來呢啲都係蛭魔為西部戰所作嘅準備……

  • 第66話 跑鋒.瀨那!?
  • 第67話 三人嘅約定
  • 第68話 最快嘅證明
  • 第69話 絕望嘅球場
  • 第70話 武藏就在這裏
  • 第71話 反擊嘅惡魔
  • 第72話 光速嘅尊嚴
  • 第73話 命運嘅一踢
  • 第74話 對手嘅誓言
  • 第75話 蜘蛛嘅威脅
  • 第76話 回來!武藏!
  • 第77話 真正嘅『21』
  • 第78話 在這之前等待嘅人
  • 第79話 小早川瀬那
  • 第80話 最強嘅踢球隊伍
  • 第81話 紅色瞳孔嘅真實
  • 第82話 衝啊!武藏!
  • 第83話 開始走動嘅時間
  • 第84話 暴風中嘅惡魔
  • 第85話 被神愛嘅男生
  • 第86話 光與影嘅時限
  • 第87話 東京最強嘅戰士們
  • 第88話 泥門嘅中場休息
  • 第89話 開幕!奶油泡芙盃
  • 第90話 新嘅試煉
  • 第91話 鬥魂!死亡攀爬
  • 第92話 德克薩斯牧場嘅三兄弟
  • 第93話 友情嘅吶喊
  • 第94話 白銀嘅秘密武器
  • 第95話 衝破暴風雪嘅阻擋
  • 第96話 向關東大會出發!
  • 第97話 再見咗鬼兵
  • 第98話 變色龍嘅逆襲
  • 第99話 泥門高校嘅校園慶典!
  • 第100話 看不見嘅鎖
  • 第101話 最強之惡
  • 第102話 跨越「恐懼」
  • 第103話 鐵壁嘅雙重製止器
  • 第104話 缺一嘅線衛
  • 第105話 最後嘅死亡游戲
  • 第106話 鬼神.金剛阿含
  • 第107話 敵人就係神龍寺
  • 第108話 名偵探濑那?!
  • 第109話 接球嘅才能
  • 第110話 才能嘅牆壁
  • 第111話 出征!惡魔蝙蝠隊
  • 第112話 惡魔vs鬼神!
  • 第113話 第12個選手

上半場神龍寺喺比賽取得壓倒性嘅優勢,阿含更連番挫敗瀨那。就在眾人決要為下半場努力時,蛭魔竟提出比賽已冇勝算,要眾人盡量用不受傷嘅打法,幸好這是蛭魔嘅計劃,令泥門下半場開始便獲進攻權,這時雪光嘅入替,並利用速選路徑為泥門拿下這場比賽首次達陣……

  • 第114話 平凡人嘅力量

蛭魔要求瀨那每回合都要用超高速對付阿含,雖然對阿含看似冇作用,但終於在一次回傳給阿含嘅傳球拍走,就在兩隊人搶球時,混亂中十文字利用不良剎法拿球達陣,雖然阿含再一次從後截下,但最後十文字亦堅持到達陣區,為泥門將比數拉近。可惜這時瀨那雙腳已開始支持不住,幸得溝六老師嘅幫助下,暫時令腳得以放鬆。回到場上,瀨那再與阿含對決,就在阿含利用手刀攻擊時,瀨那竟利用手臂擋住……

  • 第115話 賭上第一名

雖然瀨那擋下阿含嘅攻擊,但雲水利用踢球為神龍寺領先21分,但加入咗雪光後嘅泥門,表面上只多咗一名接球員,但破壞力卻被以前大增,攻擊力更達到關東最強級數。可惜門太怎樣亦勝不咗一休,就在蛭魔各他作出投球,一休再次把球接下,幸得門太過往接球嘅經驗,終於從一休手中搶回球。泥門只差兩次達陣就追平,但這時阿含竟用咗惡魔蝙蝠鬼影,一口氣推進咗20碼,更甚嘅是,瀨那嘅雙腳已到咗極限,雖然溝六再次為他放鬆,卻勸他暫時休息,但蛭魔堅持要求瀨那回到場上阻止阿含,引起咗武藏不滿,武藏更竟對蛭魔出手……

  • 第116話 戰士嘅意志

原來呢個又係蛭魔嘅計劃,令神龍寺眾人以為瀨那係為咗阻止阿含而回到場上。瀨那成功從雲水手上搶下球後,一直跑至達陣區,但阿含竟以點來阻止他,無論瀨那想利用甚麼方法跑過阿含,都知道是不可能,結果瀨那行用攻擊讓阿含只注意自己嘅手而跑過他,但阿含嘅超能反應再次追回他,這時瀨那竟向阿含嘅死角作出攻擊,不但成功將阿含擊下,更成功達陣。泥門只要多達陣一次就追平分數,惜時間已無多,神龍寺更利用超進攻戰術拖延時間,時間只剩下1分鐘……

  • 第117話 暫停.零
  • 第118話 冇答案嘅作戰會議
  • 第119話 死鬥嘅盡頭

就係最後既關頭,瀨那成功作出追加達陣,成功以36比35擊敗神龍寺佛龍隊。正當栗田想搵眾人慶祝,殊不知眾人正在學校準備慶祝。

  • 第120話 超級!恐龍隊
  • 第121話 狼嘅戰場
  • 第122話 Rodeo Drive Stampede
  • 第123話 冇弱點嘅騎士
  • 第124話 究極之槍!!
  • 第125話 王城高校嘅學園祭!!
  • 第126話 最高嘅誓言
  • 第127話 但是,為咗勝利
  • 第128話 惡魔vs光速嘅男人!!
  • 第129話 挑戰王者
  • 第130話 開戰嘅銅管樂
  • 第131話 發怒嘅監獄鏈子
  • 第132話 制霸天空嘅騎士
  • 第133話 王國嘅大弓
  • 第134話 無敵要塞
  • 第135話 無比的超人
  • 第136話 敗北的「21」
  • 第137話 命運的中場休息
  • 第138話 雨後的地上戰
  • 第139話 9999次的接球
  • 第140話 二人王牌
  • 第141話 惡魔電擊槍發動!
  • 第142話 惡魔的兩翼
  • 第143話 信念只有一個
  • 第144話 最後的剎那
  • 第145話 大家,來玩美式足球吧!YA-!HA-!

主題曲[編輯]

片頭曲
  1. BREAKTHROUGH/Coming Century(avex trax)(第1—35話)
  2. INNOCENCE/20th Century(avex trax)(第36—64話)
  3. Dang Dang/ZZ(avex trax)(第65—103話)
  4. BLAZE LINE/BACK-ON(cutting edge)(第104—126話)
  5. 炎のランニングバック/SHORT LEG SUMMER(第127—145話)
片尾曲
  1. BE FREE/Ricken's(avex trax)(第1—13話)
  2. Blaze Away/TRAX(avex trax)(第14—35話)
  3. GOAL/安良城紅(avex trax)(第36—64話)
  4. Run to Win/小早川瀨那、姊崎真守、栗田良寬、雷門太郎(avex mode)(第65—100話)
  5. a day dreaming.../BACK-ON(cutting edge)(第101—115話)
  6. FLOWER/BACK-ON(cutting edge)(第116—126話)
  7. Song of Power /SHORT LEG SUMMER (第127—144話)
插曲
  1. Be Survivor/ZZ(avex trax)
  2. Midnight Sunshine/櫻庭春人、進清十郎、大田原誠、若菜小春(avex mode)
  3. Chain of power/小早川瀨那、姊崎真守、栗田良寬、雷門太郎(avex mode)
  4. Max wind/雷門太郎
  5. Go for it!!/瀧鈴音
  6. Light/Ma-Kiss
配樂
  1. Oujo White Knights
  2. Zokugaku Cameleons
  3. Deimon Devil Bats
  4. Sakuraba Haruto 1
  5. Shin Seijuro
  6. Mamori
  7. Haa Haa 3 Brothers
  8. Kurita Ryoukan
  9. Sena
  10. Code Name Eyeshield 21
  11. Monta
  12. Hiruma
  13. Devil Bat
  14. Huddle
  15. Senshi no Blues
  16. Gishiki
  17. Formation 1
  18. Sena & Mamori
  19. Sena & Mamori 2
  20. Trick
  21. Oujo White Knights II
  22. Taiyo Sphinx
  23. NASA Aliens
  24. Deimon Devil Bats II
  25. Seibu Wild Gunmans
  26. Rui Habashira
  27. Musashi
  28. Agon
  29. Unsui
  30. Suzuna
  31. Soldier's Scat
  32. Ceremony II
  33. Trick II
  34. Defeat
  35. Death March
  36. Comrade
  37. Koigahama Cupid
  38. Cheerleader
  39. Formation
  40. Kerberos II
  41. Company

花絮[編輯]

香港無綫版本《衝鋒21》之中,用咗唔少本土化字句、流行用語,加強作品嘅爆笑效果,受到唔少香港網民讚賞。有關嘅用語紀錄,可見香港網絡大典嘅記載。

漫畫版[編輯]

單行本[編輯]

  1. 擁有黃金腳男人
  2. 騙人嘅英雄
  3. 我們嘅名字是泥門惡魔蝙蝠隊!
  4. 令人害怕嘅男人
  5. POWERFUL
  6. 飛翔吧!惡魔蝙蝠!
  7. 他就係武藏
  8. 戰士何以渴望強者
  9. 愛上地獄嘅男人們
  10. 有冇戰敗者?
  11. 大戰開幕
  12. 惡魔蝙蝠鬼影
  13. 誰才是正牌貨
  14. 惡魔VS海神
  15. 東京最強嘅戰士
  16. 暫停後嘅黎明
  17. 對最強嘅渴望
  18. 小早川瀨那
  19. 繼承者
  20. DEVIL VS GOD
  21. 有11個人!
  22. TIMEOUT 0
  23. 然後往決戰
  24. 無敵城塞
  25. PERFECT PLAYER
  26. 格鬥球枝
  27. 小早川瀨那vs進清十郎
  28. 蛭魔妖一

資料手册[編輯]

  • 超級球員列傳BALLERS HIGH (322頁)

畫冊[編輯]

  • FIELD of COLORS

小說[編輯]

  • 衝鋒21 幻之黃金盃

遊戲[編輯]

電玩
  • 來玩美式足球吧!YA-!HA-!(PS2)
  • MAX DEVILPOWER! (NDS)
  • Portable Edition (PSP)
  • DevilBats DevilDays (GBA)
  • 球場上最強嘅戰士們 (Wii)
卡片遊戲
  • 衝鋒21集換式卡片遊戲

收藏品[編輯]

  • 衝鋒21集換式卡片
  • 衝鋒21寫真精選集

注釋[編輯]

  1. 1.0 1.1 動畫版原創賽事。
  2. 動畫版完結
  3. 漫畫冇交代加時比分,但有指黑豹成為職業選手兼有佢捧盃情況,所以推斷美國隊加時贏咗

連出去[編輯]