Talk:香港人

頁面內容唔支援其他語言。
出自維基百科,自由嘅百科全書

其实了说实话香港人同埋大陆人是 有 一定的 文化差异的 。但是只有两地善于在 文化上多多的交流还是 可以 得到 改观的 。香港人 看唔起 大陆人,因为 觉得 大陆人在 好多方面 不如香港 人,连见识都 没有香港人 那么多 ,但 并不代表大陆人就 是 好 差好 差 的 ,希望你们 能 用 另一种态度来 看待。—之前未簽名嘅留言係由114.139.56.129 (留言貢獻) 所加入嘅。

你講此番話,只係你以爲香港人看不起大陸人,查實係,你看不起大陸人。
任何社會,都有人好,有人壞。通常受人投訴大陸人,都只係行爲不乎現代社會應有水準。此針對行爲,而非某族之人。如果某國某地之人,做同樣之事,都一樣會遭人白眼。而行爲好的大陸人,基本上與他處無異,分不出來,何來看不起?當然品格高尚者,世界到處都會另眼相看。
現今多數大陸人,都係受過敎育,甚至高等敎育,不能以少見識輕輕帶過。有不少基本事情,與見識多少無關,例如,衞生、公德,中國學校都會敎。
何謂另一種態度?你當大陸人係特殊人種麼?你何以認爲,不能以平常人看待?
HenryLi (傾偈) 2010年6月25號 (五) 10:22 (UTC)[回覆]