User:minghong

出自維基百科,自由嘅百科全書
Wikipedia:Babel
呢個用戶自細粵語
en-3
This user is able to contribute with an advanced level of English.
睇睇用戶語言

哈佬,我係嚟自香港嘅伍明康(Ng Ming Hong,Martin Ng)。雖然我認為粵語係唔應該用嚟做書面語嘅,但係響我有心情嘅時候,都可能會上黎改少少嘢架。我當初響2006年3月喺度注冊嘅原因,係因為廢時畀第二個人注冊左我呢個靚名,哈哈!亦因為咁樣,我嚮2008年6月5號統一登錄結果都好順利。

以下部份內容同我響中文維基百科嘅用戶頁嘅資料係一樣嘅,不過可能無嗰邊咁update架,所以睇吓就算喇。

我喺2006年5月18日突然間發現,我個入面三個字都是姓氏伍姓明姓康姓。我通常個網名係「minghong」,但喺ICQ同MSN上喺網名係「綠色牧場王」。呢個名除左夠特別同易打之外,重可以用喺8.3嘅快勞名上面。2005年嘅時候,我響香港城市大學電腦科學系畢業(學士課程)。而呢家我就去左香港中文大學系統工程與工程管理碩士課程。

2004年開始,我就鍾意咗玩Mozilla網頁標準開源/自由軟件維基網誌(又叫做部落格、博客、朴)。呢家Mozilla FirefoxMozilla Thunderbird已經分別成為了我嘅Windows 2000/XP上嘅標準網頁瀏覽器電子郵件客戶端。而喺可見嘅未來,我諗應該都唔會改住嘅。因為以網絡標準、易用性可擴展性安全性嚟講,Mozilla嘅產品都好難令你失望。

喺未有Spread Firefox網站之前,我就已經喺度推廣Firefox。而事實上,喺2004年上學期,我成功講服咗電腦科學系喺畀學生用嘅Windows工作站上面裝Firefox。我亦發覺有幾多同學都已經用緊Firefox。真係好令人鼓舞呀!

除咗喺現實生活上宣揚Firefox之外,我亦喺2004年9月26日整咗個叫做「Spread Firefox」嘅climateprediction.net團隊(簡稱「SFX@CP.NET」)。喺MozNews嘅Robin Monks支持下,團隊有咗個正式嘅網站。而喺唔夠兩個半月嘅時間,我們喺總績分上面係第二大(不過呢家已經跌到落第十七大啦)。Firefox社團嘅力量真唔可以睇少。

2005年畢業之後,我加入咗Avalade,主要嘅工作係寫網絡應用程式

2007年尾開始,我大約每星期會去一次行山,有興趣嚟香港行山嘅朋友可以搵我呀。

鍾意嘅嘢[編輯]

鍾意嘅軟件[編輯]

鍾意嘅電腦語言[編輯]

鍾意嘅codec[編輯]

鍾意嘅壓縮檔格式[編輯]

鍾意嘅圖像格式[編輯]

鍾意嘅動漫[編輯]

鍾意嘅吉卜力工作室動漫[編輯]

鍾意嘅手塚治虫動漫[編輯]

鍾意嘅攻殼機動隊動漫[編輯]

鍾意嘅科幻動漫[編輯]

鍾意嘅高達系列動漫[編輯]

鍾意嘅巨型機械人動漫[編輯]

鍾意嘅搞笑動漫[編輯]

鍾意嘅奇幻動漫[編輯]

鍾意嘅奧秘動漫[編輯]

鍾意嘅日常生活動漫[編輯]

鍾意嘅次文化動漫[編輯]

鍾意嘅漫畫[編輯]

鍾意嘅卡通[編輯]

鍾意嘅電影[編輯]

鍾意嘅電影系列[編輯]

鍾意嘅科幻電影[編輯]

鍾意嘅搞笑電影[編輯]

鍾意嘅動作電影[編輯]

鍾意嘅其他電影[編輯]

鍾意嘅劇集[編輯]

鍾意嘅電視節目[編輯]

鍾意嘅電腦遊戲[編輯]

鍾意嘅啤牌遊戲[編輯]

鍾意嘅棋盤遊戲[編輯]

鍾意嘅猜謎遊戲[編輯]

鍾意嘅書[編輯]

鍾意嘅其他野[編輯]

其他我知道嘅嘢[編輯]

寵物[編輯]

我喺維基百科整嘅嘢[編輯]

如果要詳細嘅列表,可以睇下我嘅用戶貢獻

文章[編輯]

圖片[編輯]

模板[編輯]

分類[編輯]

維基計劃[編輯]

姊妹計劃[編輯]