Wikipedia:用戶意見/FAQ

出自維基百科,自由嘅百科全書

改咗啲咩嘢?[編輯]

我哋改咗些少嘢。第一,我哋搞咗個叫「域達」(Vector)嘅新版面設計,可以幫你更易去搵到你成日用到嘅功能。我哋亦都改良咗編輯介面,工作列會彈個訊息框框出嚟幫你加連結同畫表格。最後,我哋重簡化咗左邊條導航列,同埋將查嘢嘅位置移到頂頭。

我哋希望大家會覺得呢啲功能實用。不過,就算你唔鍾意新版,亦有得用返舊版。

點解你哋要咁改?[編輯]

維基百科同其他兄弟計劃都係由維基媒體基金會搞嘅,由義工幫手寫。有啲人雖然好有學識,但可能會因為唔識點寫文而唔參與維基百科,結果影響咗維基百科內容嘅深度同廣度。改咗之後,就算你唔寫文,都可以吸引到其他有學識嘅人去寫,咁就可以令到維基百科內容更加正。

維基百科開始搞嗰陣唔算難用,但已經唔太符合而家嘅標準。所以我哋先至去改,令維基百科更易用。

你哋點決定改啲咩嘢?[編輯]

2009年1月開始,我哋搞咗個小組去睇吓維基百科同其他兄弟計劃易唔易用,經過3月第一次對用戶做意見調查之後,8月推出一個公開測試版,再響10月做些少細修改。呢次測試有超過50萬人試過,有八成人一直都用緊,其餘兩成唔繼續用嘅,我哋都問咗佢哋原因。呢啲意見用嚟再改善個設計。

點解你哋唔大改?[編輯]

呢次改動只係開始,重有好多新功能仲試緊同埋研發緊,搞掂好晒之後,應該年底就會開畀大家用。

我哋永遠都咁重視用戶響維基百科嘅體驗,未來嘅改動唔單止方便寫文新手,重會照顧老手同一般讀者嘅需要。

呢次改動係咪所有話都用到?[編輯]

維基同享(Wikimedia Commons)已經響今年4月率先試用新版,而英文維基百科就響5月13號開始用。其他話遲啲都用得用。我哋重忙緊翻譯,如果你有興趣幫手,可以去 translatewiki.net

「監視」標籤唔見咗嘅?[編輯]

你㩒右上位置粒星星,就可以監視嗰頁。

點確認所有CSS及JS正常?[編輯]

你可以響頁頂揀「試吓測試版」,或者到「我啲安排中」嘅「外觀」揀「域達」(Vector)嘅版面設計,又或者響網址後面加句「?useskin=vector」,就可以試到。

點返舊版?[編輯]

  1. 登入
  2. 㩒你個用戶名左面嘅「新!」標籤
  3. 到「返去舊版」一節中揀返舊版

如果又想用新版,亦都可以照上面咁做。

點解用唔到monobook.js及monobook.css?[編輯]

你要搬佢哋到vector.js同及vector.css。

自訂新版小貼士[編輯]

想自訂新版,可以睇吓維基元:Vector