Wikipedia:維基百科圖像你唔知嘅十件事

出自維基百科,自由嘅百科全書

你對維基百科圖像唔知嘅10件事係一個對於有限嘅計劃初心者,好似記者、新編者同埋新讀者嘅簡讀一覽。呢啲解釋唔應該對有經驗嘅編者驚奇嘅,但係都會幫到其他響呢個世界上面嘅人解釋清楚我哋嘅工作。

  1. 圖片唔單只表面
    實際上你重可以click入去,睇更多,包括版權、作者、來源等。
  2. 我哋有一千萬張圖
    直至2011年6月,維基同享已經有一千萬張自由版權嘅圖片,畀全世界人自由使用。
  3. 我哋重需要更多圖
    不過,我哋只需要自由版權嘅圖(即係CC、GFDL、公有領域同其他自由協議),唔自由嘅,我哋唔收。重有,對維基有用嘅圖先好上傳畀我哋,唔等使嘅圖可能會被刪!
  4. 我哋好重視版權
    版權係維基重要一環,因為維基係一個美國網站,而嗰度對版權好嚴。維基媒體基金會唔想俾人告,而我哋嘅目標係成為全世界人類嘅知識庫。所以,自由圖片請上傳去維基同享,唔自由嘅最好就唔好用啦!如果真係要合理使用,上傳去維基百科就好啦,唔好上傳去維基同享到。
  5. 維基可能比律師更重視法律
    正因為呢個原因,侵權嘅嘢一律即刪。
  6. 我哋有圖集
    除咗圖片,背後重有一啲圖集,歡迎你隨便睇睇。
  7. 我哋有用圖指引
    指引話圖片只可以喺適當嘅時候出現,以及合理使用圖片唔可以出現喺正文之外嘅地方。
  8. 所有圖原則上都上傳係同享
    因為我哋想方便全部維基計劃都能夠用同一啲圖片,所以請將全部自由版權圖上傳去維基同享,唔該。
  9. 重新上傳係唔需要㗎
    因為:
    1. 圖片描述頁可以撳「編輯」掣去改,唔需要透過上傳時打嘅。
    2. 圖片標題可以由管理員移動,唔好一張圖有兩個名。
    3. 圖片可以自動縮放嘅。
  10. 你可以任用呢度嘅圖片
    只需要遵守版權嘅要求,就可以喇。