哈利波特:鳳凰會的密令 (電影)

出自維基百科,自由嘅百科全書
哈利波特:鳳凰會的密令
Harry Potter and the Order of the Phoenix
《哈利波特:鳳凰會的密令》電影海報
資料明細
導演大衛·葉斯
監製大衛·海曼
David Barron
編劇J. K. 羅琳(小說)
Michael Goldenberg(劇本)
原著哈利波特-鳳凰會的密令
主演丹尼爾域卡夫
魯拔格連特
愛瑪屈臣
海倫娜寶咸卡特
羅比·科特瑞恩
Warwick Davis
賴夫費恩斯
米高甘邦
班頓·基臣
李查·葛瑞夫斯
傑森·艾塞克
加利奧文
阿倫烈卡文
費歐娜·蕭
瑪姬史密芙
伊美黛·史道頓
大衛·休里斯
愛瑪湯遜
茱莉·華特斯
配樂作曲尼古拉斯·霍珀
主題曲:
約翰·威廉士
攝影Sławomir Idziak[*]
製片商華納兄弟影業[1]
盛日影業
片長138分鐘
產地美國 美國
英國 英國
英語
上畫同發行
上畫日期台灣、香港:2007年7月11號
英國:2007年7月12號
美國:2007年7月13號[2]
中國內地:2007年8月11號
發行商華納兄弟影業
預算1.5億美元
票房9.4億美元
前集同續集
前集哈利波特:火盃的考驗
續集哈利波特:混血王子的背叛

哈利波特:鳳凰會的密令》(Harry Potter and the Order of the Phoenix)係一部2007年嘅奇幻電影,由大衛葉斯做導演,套片改編J. K. 羅琳嘅2003年同名小說。主演有丹尼爾域卡夫魯拔格連特愛瑪屈臣

劇情簡介[編輯]

上個學年完咗之後,哈利波特返去姨丈度。有一日佢同表哥達力喺行人隧道遇到催狂魔,哈利用護法咒趕走佢哋。之後哈利畀魔法部以違規在校外用魔法嘅指控審訊,鄧不利多校長幫哈利辯護,最終大多數人判哈利無罪。

哈利等緊審訊嗰陣,離開咗姨丈屋企,去咗另一度住,又見番天狼星·布萊克,知道咗「鳳凰會」嘅存在。魔法部唔肯相信佛地魔翻生,夾埋《預言家日報》話哈利同鄧不利多講大話。

喺新學年,魔法部高官桃樂絲·恩不里居嚟咗霍格華茲做黑魔法防禦術教授。佢用魔法部畀佢嘅權力,喺學校訂立咗好多規則。

由於恩不里居教嘅嘢唔實用,妙麗說服哈利教其他學生有用嘅黑魔法防禦術,佢哋成立一個叫「鄧不利多的軍隊」嘅組織。

鄧不利多叫石內卜教哈利鎖心術。

恩不里居發現咗「鄧不利多的軍隊」(佢用吐真劑迫張秋招供)。魔法部想捉鄧不利多去阿茲卡班,畀鄧不利多走甩咗。之後恩不里居做咗霍格華茲嘅校長。

哈利腦入面睇到天狼星·布萊克有危險,於是同榮恩、妙麗、金妮·衛斯理奈威·隆巴頓露娜·羅古德坐住騎士墜鬼馬飛去魔法部。喺神秘部門嘅預言廳度,哈利佢哋搵到一個裝住關於佛地魔同哈利嘅預言嘅水晶球。呢個時候魯休思·馬份同其他食死人出現,魯休思話天狼星·布萊克根本唔喺呢度,只係佛地魔引哈利攞嗰個水晶球嘅計仔。啲食死人脅持住哈利啲朋友,迫哈利交個水晶球出嚟。天狼星同其他人及時趕到,個水晶球打爛咗,哈利啲朋友乘機甩身。貝拉·雷斯壯殺咗天狼星。鄧不利多同佛地魔展開大戰,喺佛地魔走人之前,魔法部啲人趕到嚟,親眼睇到佛地魔,咁就證明哈利同鄧不利多冇講錯。鄧不利多復職,恩不里居走人。

演員[編輯]

參考[編輯]

  1. "HARRY POTTER AND THE ORDER OF THE PHOENIX (2007)". AFI Catalog of Feature Films. 喺24 July 2018搵到.
  2. "Harry Potter and the Order of the Phoenix - Worldwide Release Dates".