情侶路 (珠海)

出自維基百科,自由嘅百科全書
  呢篇文講珠海市嘅情侶路。想搵其他城市嘅情侶路嘅話,請睇情侶路
情侣路
  QINGLV LU  
情侶中路
情侶中路
性質: 主幹道
全長: 13.1公里
行車線: 雙向4車道
地區: 珠海市香洲區
起點: 昌盛路
終點: 梅華路港灣大道嘅交界
主要建築: 珠海海濱泳場
將軍山公園
石花山公園
珠海德翰大酒店
珠海海濱公園
珠海漁女
景山公園
名亭公園
僑苑酒店
野貍島
香洲漁港

香洲港
白玫瑰花園
紅勝廟

情侶路粵拼cing4 leoi5 lou6)係中國廣東省珠海市入面嘅其中一條主幹道,喺香洲區入面,成條馬路好鬼多彎噉。西南邊從昌盛路嗰邊開始,一直向東北去到梅華路港灣大道嘅交界嗰頭。呢條馬路係俾人話成珠海嘅「萬里長城」。

概要[編輯]

全長13.1公里,闊28米,雙向6車道。呢條馬路分開咗南中北3條。

情侶路嘅三條道路,起點到終點[編輯]

[編輯]

其實呢條馬路係因為有個海鵬同小珠嘅浪漫愛情古仔先至改咗噉嘅名。

古仔[編輯]

相傳有位南海龍王嘅第七個女——小玉龍喺度玩緊嗰陣就睇啱嗮成個香爐灣嘅靚景,就唔再返去仙境度落到凡間嚟享受人間靚景。而七公主就扮成漁女落咗嚟,佢自己介紹係玉珠,就俾當地漁民話係「小珠」。而小珠就成日攞條網去捉魚,甚至撈個蚌返嚟攞啲珍珠返去。而玉珠個人唔單止心靈手巧,而且心地又幾好噉,成日去攞啲靈芝草挾埋啲珍珠粉嚟幫嗮漁民醫病而俾當地漁民鍾意咗佢。

喺小珠做緊嘢嗰陣,就識咗位又戇㞗又老實嘅後生漁民——海鵬。結果呢兩條友日日行埋一齊,嚟定咗條誓而唔想俾海入面蒼蛟知佢發生咗乜事。不過蒼蛟早前就因為鍾意咗七公主就係都要娶佢先至得,結果因為知咗呢單嘢之後就恩愛成恨,甚至重憎咗七公主,話要殺咗佢都有。最後蒼蛟就變咗個矮仔嚟咗漁村度住,就行埋海鵬嗰度一齊結交。

有一日,矮仔就請咗海鵬去飲酒,而飲緊酒嗰陣,個矮仔就特登話小珠個手上面嘅8個手鐲係傳家嘅賠嫁手環,一定要向漁女攞樣嘢嚟搞訂情手信先至可以證明佢嘅真心。點知就唔好彩,成日鬼咁硬頸嘅海鵬就噉信咗矮仔講嘅嘢,話要小珠將條手環整佢落嚟做訂情手信。點知七公主聽到呢單嘢就喊到流馬尿咁滯,就向海鵬話咗佢自己嘅身世。

原嚟南海龍宮嗰度有8個家婆響度。為咗唔想畀七公主返去,結果每個人就畀咗佢束咗條手環,不過呢啲手環都唔除得,因為事但除咗條就死得喇。點知海鵬重係唔信小珠講嘅嘢,話知佢係咪發嗑瘋,結果就掉頭準備想走佬喇。而小珠為咗想嫁俾海鵬,結果佢用力將條手環掹走咗而死咗喺情人個手度。不過嗰時海鵬已經後悔都嚟唔切喇,就喊得好大聲到地震噉。而海鵬嘅喊聲就俾九洲環長老聽到嗮,就將海鵬引咗嚟大九洲島嗰邊搵到條還魂草嚟救返小珠出嚟,重話還魂草係一定要用男人啲血嚟淋先至可以生得好大樖嚟救返條人命。點知海鵬就日日用自己嘅血嚟淋還魂草,就係噉,還魂草就越嚟越大樖噉,最後連小珠都救返生喇。結果七公主條仙女就真係嚟咗人間度。就喺結婚嗰日,小珠同班姑娘喺海邊執到好大嚿嘅海蚌返嚟,重挖都嚿好靚嘅寶珠出嚟。結果小珠就嚿寶珠撐得好高,嚟畀返咁虔誠嘅九洲長老。

經過嘅道路[編輯]

情侶中路嘅海邊附近
珠海漁女巴士站

呢度啲路嘅順序係由西南去到東北嚟排嘅,其中加粗咗嘅字係主幹道:

特色[編輯]

呢條馬路既係珠海入面好出名嘅一條馬路,又係珠海嘅其中一個大嘅睇位。而遊客成日去珠海或澳門都唔會錯過呢度喇。重係珠海人民舉辦重大活動嘅其中一個地方,成日都俾當地居民話成係珠海嘅萬里長城。而呢條馬路甚至重係珠海嘅旅遊觀光地,因為條路有整多人單車嚟搞遊覽景區嘅嘢。另外,呢條馬路係珠海嘅婚禮流程單入面成日行嘅一條路。

另一方面,呢條路喺珠海人同情人嘅心入面嚟講係唔到底嘅,因為兩公婆拖住手行呢條路話有幾長就幾長。

[編輯]