Talk:經緯儀

頁面內容唔支援其他語言。
出自維基百科,自由嘅百科全書

測量經緯儀 [經緯儀]

經緯儀是測量常用的儀器,簡單講, 只係設計黎令儀器可以指住想要的位置......(測量)行內人士稱為"鏡"或"大鏡", 多數是由丈量員(Chainman)或測量助理(AS)使用.....

經緯儀兩個軸 : 經軸horizontal;(方向, 水平旋轉) 及 緯軸Vertical(仰角, 上下移動) 主要是用作"三角測量",[Northing,Easting & Level 之定位]多在工程'測量'氣象'航空飛行"航海及發射火射所使用。

現時經緯儀以加入電子原素又稱為"電子鏡", 角度也微分為"度" "分" "秒", 準確度也越來越高。 電子鏡內安有電子尺能量度1公里以上之距離。

要令儀器指住目標, 只要兩個步驟 :

(1) 轉去適當方向~經軸 (2) 轉去適當高度~緯軸) (舉例, 人其實就係經緯儀) 你會轉身向你想睇的方向(水平旋轉, 經軸 ), 然後抬起頭(仰角, 緯軸 )

常見的經緯儀有: Leica Geosystems , topcon , nikon , SOKKIA ......... —之前未簽名嘅留言係由220.246.205.14 (留言貢獻) 所加入嘅。