較腳

出自維基百科,自由嘅百科全書

較腳(發音:Gaau3 Goek3)係粵語獨有既用詞,意思就係急急腳避開唔喜歡既人或者事,意思同「」、「鬆人」、「」或者「散水」,亦有啲似「」、「走佬」、「走難」或者近年中國既普通話流行語「」(粵語「潤」既講法只流行係廣州或者附近地區)近似。

用法[編輯]

「較腳」既典型用法:「夠鐘收工嘞,仲唔較腳?」,其中「較腳」可以用「鬆」、「鬆人」、「閃」、「散水」代替,意思完全一樣。

「較腳」同「躝」意思有啲似,不過用法同程度好唔同,例如:老細問:「都未夠鐘,條友就較咗腳喇?」同「都未夠鐘,條友就躝咗喇?」意思雖然近似,不過語氣同不滿程度好唔同,前者係非常不滿,後者可能只係發下牢騷。

「較腳」既意思亦都有啲似「走佬」、「走難」、「潤」近似。例如:「咁既環境,仲唔快啲較腳?」裏面既「較腳」完全可以用「走佬」、「走難」、「潤」代替,意思完全一樣。不過前面講既「夠鐘收工嘞,仲唔較腳?」裏面既「較腳」就唔可以用「走佬」、「走難」或者「潤」代替。