Twitter

出自維基百科,自由嘅百科全書
Twitter, Inc
X logo
類型上市公司
開檔2006
總部地址
USA
緊要人物Jack Dorsey
Noah Glass
Biz Stone
Evan Williams
產業行動社群網路服務微網誌
年營業額 US$2.21 billion (2015)
員工人數3,860
網址www.twitter.com

Twitter(官方中文譯名推特),而家叫做X,係一個Web 2.0社交網站微型網誌,可以隨地用網頁手提電話應用軟體Widget瀏覽器外掛更新。2006年3月Twitter 上市,2007年得South by Southwest嘅網路部落格類大獎。

用戶可以傳字訊,隨時記低心情,或者發畀其他用戶,每條訊就限140個字。通過Twitter人哋可以交換信息、想法或者經歷,一齊傾呢啲主題。

喺Twitter上寫嘅每條字訊,就叫做「推」(Tweets);而寫「推」嘅動作就叫作「發推」;寫嘅人就叫做「推友」(Twitterer);如果引用其他人發嘅字訊(比如想俾人知到一條訊息嘅內容),就叫「Retweet」(中文叫銳推); 如果你想知另一個用戶佢寫啲乜,又可以訂閱佢嘅更新成為佢嘅讀者,就叫做「Follow」佢,而用戶嘅讀者,就叫作「Follower」。