長生不死

出自維基百科,自由嘅百科全書
(由長生不老跳轉過嚟)
美國俄亥俄州克利夫蘭嘅永生之泉。一個噴泉雕像,模擬一個男人戰勝死亡,到達上帝與和平

長生不老即係永遠都唔會老化。仲有長生不死(遲早都會老化,但係永遠都唔會),不老不死(永遠都唔會老化,又永遠都唔會),家下冇人永遠在生。而燈塔水母係家下已經有人識嘅長生不老動物。

宗教信仰同神話[編輯]

永生就係永遠生存或永遠都喺度嘅生命。不過呢個都係好多人追求嘅目標同宗教追求嘅其一主要嘅核心思想。

道教[編輯]

  • 道教入面,長生不老係仙人嘅標記。喺秦代嗰時,方士徐福為咗頂住秦始皇去搵長生不老藥,重帶埋1000位細路出海搵蓬萊瀛洲諸仙山上面嘅仙人,結果都係未搵到,後嚟道教入面又有專門煉丹服藥(計埋煉內丹)嘅流派,而目標又係為咗長生不老。
  • 嫦娥同羿為咗搵老婆而偷咗西王母嘅不死藥嚟食而一齊去咗月光嗰度。

北傳佛教[編輯]

  • 北傳佛教嘅經典入面話過如果阿羅漢喺度嘅話菩薩同佛陀可能仲喺世上好耐。而佛陀法華經入面話將來變成佛,住世12——24個劫仔,仲話如果我變咗佛係好遠好遠嘅事,而阿僧畀出嚟嘅劫成日凈喺得減少就唔會消失。[1]

睇埋[編輯]

[編輯]

  1. 《妙法莲华经》第十六,如来寿量品。