Run (雪警嘅歌)

出自維基百科,自由嘅百科全書
Run
雪警單曲
收錄喺專輯《Final Straw
B面Post Punk Progression
發行日期2004年1月26號
錄製時間2003年
錄音室Britannia Row Studios (London, England)
The Diving Bell Longue Studios (Glasgow, Scotland)
Britpop[1]
時長5:56 (唱碟版)
4:16 (radio edit)
唱片公司
詞曲
監製
雪警單曲年表
Spitting Games
(2003年)
Run
(2004年)
Chocolate
(2004年)
音樂影片
YouTube上面嘅"Run"

Run》係蘇格蘭樂隊雪警嘅一首民謠歌,出自佢哋嘅第三張專輯《Final Straw》(2003年),2004年2月26號作為專輯嘅第二隻單曲喺英國發行。攞到音樂界嘅積極評價,並上咗英國單曲排行榜第五名,之後被多次翻唱,其中有Tre Lux、Three Graces、Damian McGinty、林憶蓮,同埋喺2008年11月30號將佢翻唱作品發行嘅Leona Lewis

背景[編輯]

雪警樂隊領銜者Gary Lightbody喺2000年有咗《Run》嘅初步構想。喺同《Q雜誌》Michael Odell嘅訪談入面,Lightbody表示呢個唔係一首關於「做個孩子」(佢通常闡述嘅思想)嘅歌,「我過去狂熱吸毒。在格拉斯哥藝術學院的酒吧一晚,我從樓梯上狠狠摔下來,Jonny Quinn在樓梯井找到我的時候我的頭上滿是鮮血…… 頭部磕破,眼睛睜不開,牙也磕掉了…… 在靠近Hillhead糟透了的小房子裡試圖摔斷我的吉他之後不久便寫了它。歌詞『Light Up, Light Up』對我而言猶如燈塔之光。」喺2009年《每日郵報》嘅採訪入面,Lightbody又話,「我們一無所有,僅格拉斯哥的一處公寓,還一直下雨。而在那個想象世界裡,卻遇見了更好的時光。」歌曲由Lightbody、Quinn、Nathan Connolly、Mark McClelland同Iain Archer一齊去寫。

音樂錄像[編輯]

《Run》嘅音樂視頻喺2003年肯特郡嘅一處偏地拍。由Pual Gore導演,Suzie Morton製片,Ben Smithard拍攝,Tony Kearns編輯,Flynn製作公司喺2003年10月首發。拍攝過程入面,雪警樂隊成員用嘅紅色火焰仲引嚟當地嘅警察。

參考[編輯]

  1. unsigned (October 2004). "Playlist". Spin.第20卷第10號. Buzz Media. p. 116. ISSN 0886-3032.

出面網頁[編輯]

  1. 雪警樂隊官方網站
  2. Genius網站《Run》頁