User talk:219.77.233.207

頁面內容唔支援其他語言。
出自維基百科,自由嘅百科全書

如果你係咁認為嘅,我只能夠我尊重你嘅講法囉,不過我想講,日文主題曲啲資料我唔熟,我仲查過套作品(火影忍者)根本就未有攞過其他啲咩獎,如果吓吓啲你哋(119.237.176.41 應該唔係你嚟?)認為重要嘅資料未加住,就唔俾其他人進行編輯加入其他資料嘅話,就唔怪之得呢個粵語維基嘅編輯量會低得咁緊要。

仲有,首你所講嘅"一隻日文片頭曲嘅香港改篇歌"事實上係曾經係由政府發牌嘅電台所舉辦嘅頒獎禮所頒嘅獎項,維基百科都有記載同類資料,即使嗰邊嘅"主要"(其實喺我眼中,只要資料係事實就係事實,唔關咩"主要"同"次要"事,而家唔係求其有個網民頒個獎,然後我照加上去)資料係比較多,但係而家我加咗呢個當時有唔少現場觀眾親眼睇住人哋頒嘅獎,仲要俾你話"係咪就要加載先?",咁我真係唔知你咩意思。

其實我本身冇咩惡意,一開始我都話尊重你嘅講法,不過連只係加一項已經當年連主流媒體都報道埋嘅獎項資料,都要俾人咁樣刪法,真係難免唔對呢度感到有啲失望。Server2017 (傾偈) 2017年10月7號 (六) 06:24 (UTC)[回覆]