三聯書店

出自維基百科,自由嘅百科全書
跳去導覽 跳去搵嘢
三聯書店

三聯書店Joint Publishing)係香港嘅書局,1948年開張。所謂「三聯」係指由原先喺上海經營嘅「生活書店」、「讀書出版社」、「新知書店」三間書店聯合創辦嘅。

佢哋連同中華書局同埋商務印書館,有時會被稱爲「三中商」,而且呢三間書局都係香港中聯辦聯合出版集團旗下[1]

爭議[編輯]

出版書籍涉嫌誹謗獨立評論人協會[編輯]

2014年雨傘革命期間,親中派作家余非發表多篇評論文章,去到2015年又出版咗新書《「佔中」透視》,話「佔中」過程入面,有蘋果日報記者隱藏身份投考輔警;港台女記者王詠妍採訪藍絲帶活動受襲係刻意唔走開、故意以「掙扎」吸引中外傳媒注意等;書中又話呂秉權為主要成員嘅獨立評論人協會,由美國NED資助[2] ,又指NED為美國國家民主基金會,表面係非牟利機構,由美國國會撥款資助 [3][4]

獨立評論人協會批評內容失實,澄清自己絕對無直接或間接接受美國NED嘅資助,強調自己財政獨立,收入全靠會費同埋講座收益[5]。之後,協會向余非同埋出版該書嘅三聯書店發出律師信,要求佢哋喺報章發表聲明撤回言論同道歉,刪除有關段落先可以發行。由於余非同三聯書店拒絕更正同道歉,獨立評論人協會喺2015年6月30號宣布已正式入稟高等法院控告對方誹謗 [6][7][8]。案件去到2019年8月一次聆訊入面,余非亦承認無特別做過資料核實[9]。去到2021年3月29號,余非敗訴並需賠償25萬元 [10]

參考[編輯]

  1. "請認清三中商的幕後老闆 | 區家麟 | 立場新聞". 立場新聞 Stand News (英文). 喺2021-03-30搵到.
  2. 余非 (2015). 《「佔中」透視》. 三聯書店. p. 57.
  3. 余非 (2015). 《「佔中」透視》. 三聯書店. p. 111.
  4. 桑普 (2015-03-10). "從誹謗評協看奴化之路". 立場新聞. 原著喺2020-10-23歸檔. 喺2020-10-31搵到.
  5. "控三聯出版《「佔中」透視》誹謗 獨立評論人協會勝訴 三聯及作者須賠償 25 萬 | 立場報道 | 立場新聞". 立場新聞 Stand News (英文). 喺2021-03-29搵到.
  6. "《「佔中」透視》誣衊收美國錢 評協入稟告作者及三聯誹謗". 立場新聞. 2015-06-30. 原著喺2020-08-06歸檔. 喺2020-10-31搵到.
  7. "【逃犯條例】中大中文系余非步屈穎妍後塵 蔭黃繼持教授光環". 流動新聞. 2019-10-07. 原著喺2020-11-05歸檔. 喺2020-10-31搵到.
  8. "《「佔中」透視》作者否認誹謗 聲稱從「港人講地」網站得悉呂秉權收美資助". 蘋果日報. 2019-08-01. 原著喺2020-11-07歸檔. 喺2020-10-31搵到.
  9. "誹謗案 余非認「無特別做過」資料核實 - 20190802 - 港聞". 明報新聞網 - 每日明報 daily news (中文). 喺2021-03-29搵到.
  10. "三聯與作家出版《「佔中」透視》涉誹謗 獨立評論人協會興訟勝訴獲判25萬元賠償 | 蘋果日報". 蘋果日報 (香港). 2021-03-29. 喺2021-03-29搵到.