朱古力

出自維基百科,自由嘅百科全書
朱古力

朱古力(讀成「朱姑瀝」,音譯自英文 chocolate /ˈtʃɒklət/ ),以前叫朱古律[註 1]或者之古律[5][註 2],係以唂咕豆做主要材料嘅一種食品,分成白朱古力(white chocolate)、牛奶朱古力(milk chocolate)同黑朱古力(dark chocolate)。朱古力係可以食得嘅固體,亦都可以係飲得嘅液體(叫「熱朱古力」)。朱古力主要原料係唂咕豆,最早由墨西哥人整,十六世紀傳過歐洲

[編輯]

  1. 徐志摩小說【濃得化不開(星加坡)】[1][2]魯迅散文集【熱風】[3]用過。星加坡華語仍用。[4]
  2. 二十世紀初香港舊稱。[6]

參考[編輯]

  1. 南治國. (繁體中文). 喺2022年10月14號搵到.
  2. . (繁體中文). 原著喺2022年10月15號歸檔. 喺2022年10月14號搵到. ……;再次是一流蜜,金漾漾的一瀉,再次是朱古律(Chocolate),飽和着奶油最可口的朱古律。
  3. 無題 (《熱風》):然而不的,用英文,不過是Chocolate apricot sandwich。我買定了八盒這「黃枚朱古律三文治」,付過錢,將他們裝入衣袋裡。
  4. 夏菁 (2005). (PDF) (論文) (星加坡中文). 新加坡國立大學中文系. 喺2022年10月14號搵到.
  5. 朱古力 送給你
  6. 【語文求真】(ISBN 978-962-04-2742-8)・三 字詞熟語・二十世紀初香港詞彙舉隅・食品、飲料、器具、錢財・221頁:西式的食品和飲料,那時多採音譯或意譯,稱法與今不同。……;之古律(Chocolate),今稱“朱古力”;……