關於跑步,我說的其實是……

出自維基百科,自由嘅百科全書
關於跑步,我說的其實是…

關於跑步,我說的其實是…』(走ることについて語るときに僕の語ること)係村上春樹2007年10月出嘅一本回憶錄文集,主要寫到佢廿幾年係點樣開始寫小說、點樣開始跑步呢啲一啲關於自己生活嘅內容。

呢本書個名譯做英文What I Talk About When I Talk About Running,係佢特登模仿自己鍾意嘅美國小說Raymond Carver嘅一本書What We Talk About When We Talk About Love

繁體中文本『關於跑步,我說的其實是…』係台灣賴明珠翻譯,2008年11月3號時報文化出咗。而喺大陸,今次拿到簡體中文版權嘅,唔係一直出村上春樹簡體中文書嘅上海譯文出版社,而係南海出版公司,結果林少華翻譯咗呢本書之後,被南海放飛機,最後出唔到,而南海出版公司最後出嘅簡體本係施小煒翻譯嘅『當我談跑步時,我談些什麼』。