User talk:Joshtinho

頁面內容唔支援其他語言。
出自維基百科,自由嘅百科全書

我嘅RfA[編輯]

多謝
多謝

多謝喺管理員嘅提名中支持我做管理員,而且成功咁做到管理員:喺嗰度嘅最後結果有10票支持,並無任何反對及中立票。喺之後嘅時間,我會盡力協助有關維基百科中嘅問題。但係我嘅主力會放喺技術開發嗰邊,包括研究引入繁簡字轉換嘅可能性。如果閣下有其它嘅問題想問,或者對本人嘅編輯有任何嘅意見,歡迎到我嘅討論頁中留言,本人會細心樂意噉為閣下解答。最後都係多謝閣下嘅支持,我亦都會盡力噉樣為呢一度服務。--Shinjiman 12:29, 17 四月 2006 (UTC)

多謝返你嘅支持[編輯]

多謝你支持我做管理員,亦都多謝你嘅貢獻。家下畀返過遲來嘅歡迎辭過你先。^_^

好歡迎你來到粵語維基百科,你可以跟住維基百科嘅規則,來寫維基百科嘅文章。因為係早創階段,規章同埋規模未係咁整齊,之不過會同其他維基百科睇齊。希望你鍾意來呢度寫嘢,同埋做個維基人。順便講下,響唔同討論版同投票版,都記得打三個~來簽個字,好似咁~~~,而四個~(~~~~)可以有埋你個名同日子。有乜嘢問題,可以睇下Wikipedia:城市論壇問下呢度嘅維基人,亦都可以去我個討論版問下我。再一次歡迎你!^_^ HenryLi 04:47, 10 六月 2006 (UTC)