蘿蔔頭

出自維基百科,自由嘅百科全書
俾人叫做蘿蔔頭嘅日本人

蘿蔔頭可以係指:

  • 日本人,含貶義。以前嘅日本人係身高矮小嘅民族,所以畀人嘅印象係「倭寇」、「矮冬瓜」同埋「蘿蔔頭」。重有,日本人坐地下(盤坐),搞到條小腿有「羅圈腿」影響身高問題[1][2]
  • 植物蘿蔔個頭
  • 人稱「小蘿蔔頭」嘅中共革命烈士宋振中(1941-1949)

[編輯]

  1. 引1:香港明報出版社出版《三年零八個月的苦難》(謝永光著)第109頁就咁寫:「香港人當時(指香港日治時期)私底下稱日本人為『蘿蔔頭』,這個綽號已無從查考。根據廣州老一輩居民回憶,在香港淪陷前,日本人在廣州已有此綽號,可以認為這個綽號源於中國內地,從而傳至香港……」另有一句指:「上海醬菜中有一種叫『蘿蔔頭』,其外形短小而日本軍人頭戴尖頂軍帽,足穿長皮靴,身形渾圓,從遠處驟看起來,有如一棵豎立的蘿蔔,『蘿蔔頭』的名稱可能是由此而來」。
  2. 引2:香港粵語裏面同日本人有關嘅,亦多同日治時期有關,源於日軍髮式同配給做糧食日本蘿蔔,所以衊稱日本人做「蘿蔔頭」。