龜兔賽跑

出自維基百科,自由嘅百科全書
亞科·拉咸繪製嘅《龜兔賽跑》插畫,1912年。

龜兔賽跑gwai1 tou3 coi3 paau2》(英文The Tortoise and the Hare),係《伊索寓言》裏面嘅一個故仔,呢個故事教訓我哋,驕傲就會失敗,而努力唔放棄就一定會成功。

故事[編輯]

好耐之前,有隻兔仔見到烏龜爬得好慢,就故意嘲笑佢重串佢噉話:「不如我哋賽跑吖」。烏龜諗咗陣,就答應咗。

第二日朝早,兔仔同烏龜嘅比賽開始喇。一出發,兔仔就好似一支箭噉衝咗出去,好快就將烏龜遠遠拋離,連影都唔見。兔仔心諗:「烏龜夠膽同我賽跑,真係天大嘅笑話。橫掂佢爬得咁慢,我就瞓一陣覺起身再跑,我都實贏到佢」。於是,兔仔就坐低喺一樖大樹底下自在噉瞓著咗。

烏龜雖然爬得好慢,但係佢都好盡力向住終點向前爬,冇停低休息過。過咗一陣又一陣,終於離終點越嚟越近。

兔仔醒咗,發現已經係黃昏,突然醒起同烏龜賽跑緊,於是急忙向住終點去跑。可惜為時已晚,無論佢幾咁搏命噉跑,亦都趕唔上已經到達終點嘅烏龜。兔仔非常羞慚愧,後悔莫及,從此唔敢再嘲笑其他人喇。

相關嘅文[編輯]

出面網頁[編輯]