Talk:荔園動物園

頁面內容唔支援其他語言。
出自維基百科,自由嘅百科全書

講明先我唔係好記得,不過荔園個動物園應該唔係叫荔園動物園, 而係叫“裘錦秋動物園”,沙田文化博物館而家有個展覽叫「眾樂與獨樂」裡面有張相寫住“裘錦秋動物園”, 睇下有呢度無人可以証實到個動物園叫乜名先, 如果無既話過幾日我去文化博物館再睇多次証實返Hardys 2006年12月3日 (日) 18:29 (UTC)


《我這一輩子》嘅 ISBN ? 作者 ? 唔該。--WikiCantona 2007年2月2日 (五) 23:57 (UTC)

《我這一輩子》嘅作者係印德根,ISBN反而搵唔到,但書響中央圖書館可搵到,上七樓搵下啦!

關於「裘錦秋動物園」[編輯]

邱德根響《我這一輩子》裡,不時提到為咗紀念死去的前妻裘錦秋,興建公共設施時也加上她的名字,荔園動物園係其中之一,那本書還有死去的老虎及大象天奴小時候的相片zoo-man 2010年6月14號 (一) 15:43 (UTC)