傳真社

出自維基百科,自由嘅百科全書
Jump to navigation Jump to search
傳真社
FactWire
FactWire Logo.jpg
網址 factwire.org/
商用? 非牟利
網站類型 新聞通訊社
可用語言 繁體中文、英文
擁有者 香港市民

傳真社英文FactWire)係一間喺香港調查性嘅新聞通訊社,係非牟利嘅新聞機構,2015年8月18號成立,2016年3月1號正式運作。傳真社以專注調查報道作為主要傳播模式,調查報道獲各多間香港主流新聞媒體採用。通訊社由三千三百名香港市民集資創辦。

2016年《傳真社》因「中國製93列市區線新列車首批高鐵列車報道」受威嚇,辦公室門外出現可疑人物同記號一個月無法正常採訪[1]

已進行嘅調查報道[編輯]

2016年[編輯]

  • 2016年5月:台山核電站發現壓力容器質量唔合格,喺安全隱憂下已經封頂。[2]
  • 2016年6月:揭發香港島南區大潭官地有前政府高官同富商涉嫌喺東丫背村佔用官地超過30年,非法將寮屋改為8座豪華獨立屋。[3]
  • 2016年7月:35列由中國南車青島四方機車車輛製嘅新加坡地鐵列車出現裂紋,需秘密回收。港鐵93列市區線新列車同首批高鐵列車都係由涉事嘅中國生產商負責製造。事件喺中國同新加坡都屬機密。[4]
  • 2016年9月:2016年立法會選舉後,傳真社比對96個票站嘅投票人數同選票總數,最少有5個票站點算嘅選票數目多過投票人數,多出選票數目超過800張。部份票站嘅統計紀錄多次被塗改,選舉嘅公正性備受質疑,引起極大爭議[6]
  • 2016年11月:揭發智能電話「來電攔截」應用程式CM Security、Truecaller同Sync.ME收集用戶私人通訊錄,同整合成公開資料庫,洩漏全球差唔多30億個電話號碼持有者身份。

2017年[編輯]

  • 2017年8月:第一個報導林子健被擄案喺旺角自己一個人離去閉路電視畫面,唔見有人被擄。[7]不過有關報道嘅標題「閉路電視證林子健安全離開砵蘭街 未見有人被擄走 林子健:匪夷所思」引起廣泛關注,其後修訂內容,承認有關報道嘅處理唔夠審慎向讀者致歉。[8]
  • 2017年10月:指領展旗下大部份公共屋邨停車場時租車位違反地契,出租嗰陣租車位畀非住戶使用。領展聲稱報道同事實不符,向傳真社發律師信。傳真社指領展列出嘅泊位豁免數據只列有1個私家車泊位獲批准租畀非當邨住戶,資料同報道一致。傳真社發表報道前已翻查所有地契同徵詢專業意見。對領展嘅不實指控深感遺憾。[9]

2018年[編輯]

參考[編輯]

出面網頁[編輯]