堅料網

出自維基百科,自由嘅百科全書
跳去導覽 跳去搵嘢

堅料網係一間親中派香港媒體,而家由諾訊國際有限公司擁有。佢哋以政論同專欄為主打,另外亦有娛樂、體育同埋馬經等資訊。佢哋亦推出咗實體版雙周刊雜誌《堅雜誌》,喺一啲地點免費派發。

歷史[編輯]

堅料網喺2015年9月成立,嗰時由「生立有限公司」擁有。公司董事係曾任《文匯報》記者,同埋一份石油雜誌主編嘅陳崇煒,佢亦係多間上市公司嘅執行董事。創立初期,佢請到建制派立法會議員梁美芬鍾樹根同前主播黃大鈞等人擔任博客[1]

2015年12月,推出實體版雜誌《堅雜誌》,喺一啲地鐵站口派發[2]

2017年1月25號,有員工收到公司通知,指指網站成立同推出雜誌後,使咗大量資金,要重新思考未來路向,公司決定喺31號停止運作。據香港01記者了解,《堅料網》投資者認為唔應該喺回報不足下,不斷投放資金,公司承諾會依照相關勞工法例賠償。而有消息指,《堅料網》喺宣布停止運作前一直正常運作,唔覺有任何開源節流措施,形容事出突然[2][3]

2018年9月5號,堅料網宣佈再度運作,話為社會、為公義、為香港未來再度發聲。實體版雜誌《堅雜誌》亦會喺人流旺點免費派發[4]

爭議[編輯]

報導「港台有6成員工年薪逾80萬」假新聞[編輯]

喺2020年4月9號,堅料網刊登咗一篇署名潘翠華、名為《美化暴力、抹黑警隊、取態偏頗、涉煽台獨……細數香港電台「十宗罪」》嘅報導,當中提到年薪高於80萬嘅公務員佔整體港台人手比例高達6成。事實查核實驗室查證過唔同資料,包括立法會議員嘅公開查詢,以往嘅財政預算案資料等等,就發現呢個報道錯誤。佢哋亦發現,多名親中派人士,包括屈穎妍李梓敬冼國林等,都曾經發佈呢項不實嘅資訊[5]

參考[編輯]

  1. "新網媒《堅料網》開始運作 鍾樹根梁美芬做博客". 立場新聞 (中文). 原先內容歸檔喺2019-01-12. 喺2019-07-19搵到.
  2. 2.0 2.1 龍藝祥 (2017-01-26). "網媒《堅料網》停刊《本土新聞》亦告急". 香港輕新聞 Lite News Hong Kong (中文). 喺2019-07-19搵到.
  3. 李大煒 (2017-01-25). "網媒《堅料網》月底停運 員工突收通知稱投資者需「檢討路向」". 香港01 (中文). 原先內容歸檔喺2019-07-19. 喺2019-07-19搵到.
  4. "《堅雜誌》《堅料網》9月5日重新出發 | 堅料網" (中文). 喺2019-07-19搵到.
  5. "【錯誤】港台6成員工年薪超過80萬?|Factcheck Lab". Factcheck Lab 事實查核實驗室 (中文). 2020-10-12. 喺2021-05-03搵到.