Talk:躝癱

頁面內容唔支援其他語言。
出自維基百科,自由嘅百科全書
新聞 呢一版已經被蘋果日報嘅"次文化解構 「躝癱」原意指殘疾者"響[1]引用做來源

Lan(=爬)癱? = 傷殘 ?


「阿差」=「朋友」?--Hillgentleman 2006年12月1日 (五) 14:12 (UTC)

哩層真係唔清楚,有待「朋友」考究……☆九皮齡王★ 2006年12月1日 (五) 14:31 (UTC)
叫阿差只不過好多印巴男人來香港做差人。HenryLi 2007年1月25日 (四) 00:04 (UTC)
咁差人來自?--Hillgentleman | 2007年1月25日 (四) 09:18 (UTC)

關於蘋果日報嘅報道[編輯]

先前係中文維基百科嘅互助客棧/其他有人告知哩個消息,而我又親眼真係睇過有哩一篇嘢[2]先係呢邊寫番低,唔知點解Hillgentleman兄話「揾唔到所謂蘋果日報篇嘢」,係網址連唔到嗎?咁我似乎唔應該再多管閒事......我只不過係見到,想順道話一聲你哋知啫。--Charlotte1125 2007年1月25日 (四) 04:57 (UTC)

都唔係多管閒事嘅,我都係睇倒你條 link 至知。--WikiCantona 2007年1月25日 (四) 05:21 (UTC)
  • 老友,網址連唔到;試過用google 都揾唔到。個模嘅目的亦唔多清楚。有少少怕自我參攷。請問篇嘢講乜?多謝夾唔該。--Hillgentleman | 2007年1月25日 (四) 05:35 (UTC)
網址係連得慢,唔係連唔到。再唔係找份蘋果都有,係「要聞」一頁嘅入面,《重播《秋天的童話》須刪市井對白 無綫抗 議廣管局專橫 演藝界憤怒》一文外嘅一個小篇章。篇野係講《秋天的童話》劇入面講咗一D市井對白,例如「躝癱」而被廣管局要求刪剪,文中引用「維基百科」對「躝癱」的解釋:

根 據 「 維 基 百 科 」 解 釋 , 躝 癱 是 指 一 個 人 身 體 有 毛 病 , 不 可 以 腳 行 走 , 需 在 地 下 躝 爬 。 躝 癱 讀 音 跟 「 攔 坦 」 相 似 , 而 「 攔 坦 」 一 詞 , 在 中 國 北 方 解 釋 為 用 石 頭 堆 高 的 石 圍 牆 或 者 石 籠 , 用 以 阻 擋 外 來 干 擾 或 者 猛 獸 侵 襲 。

由於原文有版權,恕我不能係度全文引錄。你真係連唔到上去的話,或者可以考慮去圖書館借份報紙睇下。

至於嗰模板,係沿自中文維基的處理方式,我唔知原來粵語維基嘅處理又有咁大嘅不同。哩樣我都係俾番你哋自己搞,我係嗰過客啫,唔理啦。--Charlotte1125 2007年1月25日 (四) 08:15 (UTC)

  • 老友,唔該晒。唔好咁啦,維基大家都有份。對唔住。我呢度的圖書館無蘋果報賣架。你先頭畀個細題目,我揾唔到。而家揾到《秋天的童話》一文,但渠唔畀我睇。你引入個模有幾樣功能,喺搞掂前想小心的用。呢篇躝癱文其實重係楔楔地,未寫完,我又唔知篇蘋果文寫乜;只怕有人見報揾到來呢度,我地又參攷番渠,咁氹氹轉唔係幾好。---Hillgentleman | 2007年1月25日 (四) 09:00 (UTC)
響蘋果啲文要係用香港IP先可以睇到,閣下係唔係唔喺香港,或者用咗外地嘅proxy呀?--Shinjiman 2007年1月25日 (四) 10:21 (UTC)