吊威也

出自維基百科,自由嘅百科全書

吊威也,係一種電影特技,喺港產片最先出現。吊威也嚮1970年代發明

[編輯]

威也英文 wire 嘅音譯,亦即係鋼線咁解。

吊威也之前[編輯]

嚮「吊威也」未出現之前,演員嘅輕功係用跳彈床倒拍法。例如電影所見,武林高手飛身上屋頂,嚮拍攝現場,演員/龍虎武師/替身/特技人其實係由屋頂跳落地,加紙皮接著。嚮剪接放映時,倒序播放就得咗。

點做[編輯]

自從吊威也發明以後,電影裏面嘅大俠輕功大有進步。因為條威也幼,加埋打燈,就住嚟拍,條威也喺畫面會睇唔倒,不過間唔中都會穿崩

配合長臂猿吊機車,演員着腰封(harness)上身,腰封「縛」上威也,威也另一邊接上滑輪鋼索帶。另一組人就喺一邊拉個演員。咁就有飛嘅效果。

近年[編輯]

早期,吊威也喺拍戲現場做,出嘅人力物力都好多,皮費貴,多數喺電影先有,有時,大製作嘅電視劇都會用吊威也。吊威也係高危工作環境,若果出工業意外保險多數唔包嘅。

近年電腦CG特技進步,好多以前要實境嘅戲,而家喺室內環境做,用CG加返就掂。室內環境比較容易控制,變數小得多,比以前安全得多。

吊威也組件[編輯]

  • 鋼索
  • 滑輪
  • 腰封(或者叫 安全帶

睇埋[編輯]

外面參考[編輯]