微博

出自維基百科,自由嘅百科全書

微博Micro-bloggingMicrolog)又叫微網誌微博客,係一種允許用戶及時更新簡短文本並且可以公開發佈嘅博客形式。佢允許任何人閱讀或者只可以有用戶選擇嘅群組閱讀。隨著微博嘅發展,微博訊息可以通過短訊SMS、即時訊息軟體(如MSN、QQ等)、電子郵件、網頁(包括WAP頁面)。一啲微博重可以發佈多媒體內容。

微博嘅代表性網站係Twitter,呢個詞甚至成為咗微博嘅代名詞。

微博嘅內容不同於一個傳統嘅部落格,因為佢在聚集文件(例如:文本音頻或者影片)係比典型部落格更加典型且微小。許多微博喺一個面對面嘅水平上提供短評論或者關於公司嘅份額新聞:產品同服務。

服務[編輯]

在2007年5月,國際間計算總共有111個類似Twitter的網站。[1]然而,最值得注意的是Twitter,呢個網站係喺2006年7月發起,Twitter嘅主要競爭對手是噗浪Jaiku(已由Google)。

Pownce 整合了微博客加上檔案分享和事件邀請的功能,由 Digg 的創始人 Kevin Rose 和另外三位開發者共同發展。RAKAWA.NET提供文件並告知使用者每日的成就,基於這個問題點─你今天達成了什麼呢?

其他主導的社會網絡網站FacebookMySpaceLinkedInXing也有他們自己的微部落格,以狀態更新更著名。

國際間著名的微博客网站[編輯]

中文微博[編輯]

中國大陸[編輯]

台灣[編輯]

香港[編輯]

参见[編輯]

參考資料[編輯]

  1. "Article on thws.cn". 原著喺2008年12月7號歸檔. 喺2010年12月11號搵到.

外部連結[編輯]