沙撈越報告

出自維基百科,自由嘅百科全書
跳去導覽 跳去搵嘢
沙撈越報告
Sara report.png
Sara report.png
網址www.sarawakreport.org
網站類型新聞報導、政治評論
可用語言英語伊班語英文Iban language馬來語
開自凱麗·魯卡瑟·布郎

沙撈越報告》(英文Sarawak Report)係以報導馬來西亞沙撈越州新聞為主嘅獨立網絡媒體,2010年由記者凱麗·魯卡瑟·布郎所創,總部設喺英國倫敦

佢喺2015年因為揭發一個馬來西亞發展有限公司醜聞(1MDB)[1][2][3],而俾馬來西亞國民陣線政府封網,直到2018年第14屆馬來西亞下議院選舉政權輪替先至獲解封。

參考[編輯]

  1. "Jho Low accused of siphoning US$700m from 1MDB". The Edge Markets. 2015-03-02. 喺2021-05-10搵到.
  2. "'Stolen' 1MDB Funds: The DOJ lawsuit revisited". Malaysiakini (英文). 2018-03-31. 喺2021-05-10搵到.
  3. "刘特佐:好像挖到金矿 来看他怎样花钱?". e南洋 (中文). 2018-06-23. 喺2021-05-10搵到.