聯合早報

出自維基百科,自由嘅百科全書
跳去導覽 跳去搵嘢

聯合早報》係星嘉坡華文報紙,喺當地簡稱為「早報」。佢係喺1983年由《南洋商報》同埋《星洲日報》兩間報館合併而成,而家係新加坡報業控股旗下。

根據官方數字,家下報紙銷售量每日40萬份左右。佢哋除咗喺新加坡發行之外,亦喺中國、香港同汶萊等地少量發行。喺中國,一啲五星級酒店、大商場同埋公共圖書館,都可以閱覽到《聯合早報》[1][2]。近年,佢哋亦有擴展網上媒體業務,主要服務新加坡同中國嘅讀者[1]

爭議[編輯]

親中立場問題[編輯]

佢哋報導新聞嘅語氣幾迎合中國大陸,所以響大陸受到擁護。不過亦因為咁,佢哋受到一啲反共人士嘅批評。例如,親法輪功嘅《大紀元時報》,就曾經批評《聯合早報》喺中共殘酷鎮壓法輪功嘅問題上,中國新華社遙相呼應,連續不斷咁大量刊登誹謗攻擊法輪功嘅文章,對新加坡公眾造成極為惡劣嘅影響[3]

另外,喺武漢肺炎疫情期間,台灣政府同世界衛生組織秘書長譚德塞有唔少嘅交鋒,聯合早報就曾經發表文章為譚德塞護航,批評台灣副總統陳建仁同外交部長吳釗燮。事件引起台灣唔少關注,而民進黨立委蔡易餘亦曾經表示經過對《聯合早報》長久嘅觀察,形容佢係一個非常親中嘅媒體,亦係中國大外宣嘅一部分[4]。民進黨另一個立委王定宇亦指,該名撰文者庄慧良,過往亦曾經撰寫掩護韓國瑜嘅報導,指呢篇批評台灣嘅文章,根本就係習近平嘅意見[2]

參考[編輯]

  1. 1.0 1.1 "关于我们 | 早报". www.zaobao.com.sg (英文). 喺2021-05-21搵到.
  2. 2.0 2.1 "新加坡媒體控台官員攻擊譚德塞 王定宇揭背景:這是中共習近平意見 | 政治". 新頭殼 Newtalk (中文). 2020-04-13. 喺2021-05-21搵到.
  3. "評新加坡《聯合早報》的親中立場 - 大紀元". 大紀元 www.epochtimes.com (中文). 2001-06-14. 喺2021-05-21搵到.
  4. 三立新聞網 (2020-04-13). "星媒護航譚德塞批台亂罵人 遭起底「親中背景」 | 政治 | 三立新聞網 SETN.COM". www.setn.com (中文). 喺2021-05-21搵到.

出面網站[編輯]