萬華媒體

出自維基百科,自由嘅百科全書
Jump to navigation Jump to search

萬華媒體英文One Media Group香港交易所00426)前身係香港明報集團旗下嘅雜誌部門,一間響開曼群島註冊成立嘅公司,喺2005年,明報集團向香港交易所申請,將《明報週刊》注入萬華媒體,並且獨立上市。依家響香港中國大陸出版中文雜誌。

出版嘅雜誌[編輯]

中國滾石雜誌風波[編輯]

萬華媒體響2006年美國果面授權,出版《滾石》雜誌中文版,第一期訪問嘅係崔健。但第二期就被上海當局叫停刊,有人懷疑可能同第一期訪問崔健有關,不過響2006年4月就復刊到依家,但已經唔係同係萬華傳媒嘅刊物。

明報集團重組後情況[編輯]

2007年1月,同樣由丹斯里拿督張曉卿擁有嘅香港《明報》、馬來西亞南洋商報》同埋馬來西亞《星洲日報》重組,全部併入明報企業名下,並且響香港同馬來西亞兩個地方同時第一上市。萬華媒體嘅獨立上市地位,未受到呢次明報集團重組嘅影響,明報依然係萬華媒體嘅大股東。

參考資料[編輯]

出面網頁[編輯]