User:Detective Akai/自我介紹

出自維基百科,自由嘅百科全書
本人既Logo

想要人地尊重你,請先尊重你自己---by Akai博士

大家好,我叫Detective Akai,簡稱Akai博士。

聯絡方式[編輯]

我係強烈推薦大家響維基到搵我。我唔想我部手機入面有太多陌生人嘅野。網絡始終並唔係太安全,加上我又未見過本尊,好多野真係不得不起疑。除非有緊要事,係一定要響維基以外嘅地方同我講,如果只係啲芝麻綠豆嘅小事,咁麻煩你響我Talk page到同我講啦。依家響度交代聯絡我嘅方式:

如非必要請勿聯絡。

簡歷[編輯]

依家努力學緊日文英文ing。我比較擅長中文,歡迎大家用中文同我交流(英文同日文都得嘅)。

我個人鍾意寫一啲政治嘅文章;主打傳記,呢點亦係我個人比較擅長寫嘅一類文章。偶爾會幫手執執其他topic。

其實我個人並唔反對由其他維基譯返嚟(因為我都會咁做)。至不過係憎一啲一字不漏咁照抄過嚟、完全譯都冇譯嘅文。

係,我自認我並唔係一個心胸廣闊嘅人。但係如果你講明個道理畀我知,我係錯嘅會認咗佢(並且會道歉)。

關於我[編輯]

個人資料[編輯]

香港人,千禧後既後生仔,皈依天主教。好打機,屬於香港毒男系。

我係一位歷史愛好者,中、西史都中意,目前研究緊文藝復興時期(西史)、中華民國時期(中史);無奈英文非常差,依家力追ing。鍾意玩Minecraft、打王者,足球、籃球都係我既興趣之一。

好鬼死憎Chemistry,認為Chemistry係史上最難既科目。

活躍時期[編輯]

我幾乎日日都活躍,因為我好多時響學校做哂功課。如果我淨係某日唔上線,即係做緊Project。臨近考試或測驗之前嘅一兩個禮拜,亦會明顯減少上線時間。

全年入面,我會有幾段時間唔活躍。如下:

唔活躍時期 原因
10月尾ー11月頭 測驗
12月中ー1月中 考試
3月中ー4月中 測驗
5月中ー6月尾 期末考試