出自維基百科,自由嘅百科全書

粵拼bat1)係寫嘢、畫嘢嘅架生,由有長條狀、7-20cm長嘅筆身筆杆,加埋出會固態或液態色水筆嘴組成。筆大至以出嘅顏色嘅物料、用途為分類嘅基礎。

歷史[編輯]

第一支筆[編輯]

冇人知一支「筆」幾時出現,筆同畫嘢寫字有唔可分割嘅關係,最早畫或寫嘅嘢間接暗示一支筆嘅出現。而家搵倒最早嘅「畫」就係響公元前三萬到二萬年嘅洞穴壁畫,響西班牙山窿 Cueva de las Monedas 裏面嘅壁畫就有 32,000 年嘅歷史。我哋一啲都唔難想像啲原始人要用架生將啲顏色整上篷牆度,呢啲架生好可能就係第一枝「筆」。

毛筆[編輯]

墨水筆[編輯]

箱頭筆[編輯]

世界上第一支箱頭筆嘅牌子係“probablythe felt tip marker”,係喺1940年發明嘅。佢主要係用嚟記嘢同藝術性嘅應用。喺1952年,Sidney Rosenthal開始了行銷他的"魔術箱頭筆(Magic Marker)",支筆有個用嚟擺墨嘅玻璃瓶同理毛茸茸嘅筆芯。喺1958 年以前,標誌用途變得共同, 並且人們使用了它為字法,標記, 標記的包裹,和創造海報。

種類[編輯]

唔係筆嘅筆[編輯]

有啲叫筆嘅嘢,但係唔係寫嘢畫嘢用嘅:

  • 鐵筆:撬嘢用嘅架生;
  • 排筆:油用嘅掃;
  • 眉筆:化粧用嘅筆;
  • 脣膏筆:脣膏加顏色筆嘅殼,化粧用;
  • 噴筆:噴槍嘅一種…

文化上[編輯]

因為筆通常都係直嘅,所以個【筆】字就有時會用嚟加強「直」嘅意思,例如【筆直】、「西裝筆挺」等。

參考[編輯]