胍胺

出自維基百科,自由嘅百科全書
胍胺的結構,R =烷基,芳基等。

有機化學中胍胺係一種化學公式,佢嘅公式係(H 2 NC) 2 N 3 CR的有機化合物  。佢哋係三嗪類的雜環。胍胺與三聚氰胺((H 2 NC) 3 N 3 )密切相關,只不過係一個氨基取代基被有機基團取代。對於兩種胺,胍胺是雙官能的,而三聚氰胺是三官能的。在使用胍胺來改變三聚氰胺樹脂中的交聯密度時,就利用了這種差異。它們是低毒的白色或無色固體。

(H 2 N) 2 C = NCN + RCN→(CNH 22 (CR)N 3

參考[編輯]

 1. H Deim, G. Matthias, R. A. Wagner (2012). "Amino Resins". Ullmann's Encyclopedia of Industrial Chemisty. Weinheim: Wiley-VCH 2. J.K. Simons, M.R. Saxton (1953). "Benzoguanamine". Org. Synth. 33: 13.