東方日報

出自維基百科,自由嘅百科全書
跳去: 定向搵嘢

東方日報》(英文Oriental Daily),1969年1月22號創刊,係一份香港繁體中文報紙,由東方報業集團發行,而家佢針對親建制中共人士為主要讀者市場。佢個主要競爭對手係《蘋果日報》,政治立場係同東方相對。

介紹[編輯]

白粉報同立場典故[編輯]

1978年,東方日報創辦人馬惜如馬惜珍兩兄弟販而棄保潛逃台灣,之後香港政府通緝佢,上一代香港人叫東方做白粉報毒犯報。東方立場一直係親「政府」。馬兄弟創刊初期,由於馬家同國民黨政府關係良好,報章一直用民國紀年至1990年代,更連載過蔣緯國將軍回憶錄《我的太空遊記》,可見1997年以前係親中親。為香港主權移交做市場調整,借《東快訊》事件同英國梅傑政府鬧翻,成功轉成今日親共立場。

出位事件[編輯]

刊登淫照被重判[編輯]

內文: 東方日報藐視法庭案

1996年6月《東方》刊登裸露照片,被淫褻及不雅物品審裁處裁定有罪。之後,集團成立狗仔隊跟蹤法官,於《東方日報》發表激烈言論,最後被律政司提出藐視法庭指控,《東方日報》總編輯黃陽午被判入獄四個月,東方報業集團亦被判罰款五百萬。[2]

色情版男極圈[編輯]

出位社論[編輯]

參見[編輯]

參考[編輯]