香港報紙一覽

出自維基百科,自由嘅百科全書
跳去導覽 跳去搵嘢

呢個係香港報紙嘅一覽。

中文報刊[編輯]

報刊名 創辦者 依家老闆 創刊日 刊期 最新嘅零售價 報紙立場
大公報 英斂之 聯合出版 1902年6月17號 每日 港幣8蚊/免費 中共傳聲筒
公教報 天主教香港教區 天主教香港教區 1928年8月1號 逢星期日 港幣6蚊 天主教報紙,中間親民主派
星島日報 胡文虎 何柱國 1938年8月1號 每日 港幣8蚊 親中共
成報 何文法 谷卓恒 1939年5月1號 每日 港幣10蚊 中間親民主派
文匯報 嚴寶禮等人 聯合出版 1948年9月9號 每日 港幣8蚊 中共傳聲筒
香港商報 張學孔等人 聯合出版 1952年10月11號 每日 港幣7蚊 中共傳聲筒
明報 查良鏞 張曉卿 1959年5月20號 每日 港幣8蚊 親中共
東方日報 馬惜如馬惜珍 馬澄發 1969年1月22號 每日 港幣10蚊 親中共
信報 林行止駱友梅 李澤楷 1973年7月3號 星期一至六 港幣12蚊 親中共
香港經濟日報 馮紹波麥華章 朱裕倫 1988年1月26號 星期一至六 港幣8蚊 親中共
蘋果日報 黎智英 黎智英 1995年6月20號 每日 港幣10蚊 反共民主派
大紀元時報 法輪功 法輪功 2001年11月 星期一至五 港幣8蚊/免費 反共
香港01 南海控股于品海 南海控股(于品海) 2016年3月11號 逢星期一 港幣10蚊 親中共

英文報刊[編輯]

報刊名 創辦者 依家老闆 創刊日 刊期 最新嘅零售價 報紙立場
南華早報 克寧漢謝纘泰 阿里巴巴集團 1903年11月6號 親中共
中國日報(香港版) 中國共產黨 國務院新聞辦公室 1997年10月[1] 中共傳聲筒
The Sunday Examiner 天主教香港教區 天主教香港教區 1946年 中間親民主派

免費報刊[編輯]

報刊名 創辦者 依家老闆 創刊日 刊期 報紙立場
頭條日報 何柱國(星島報業) 何柱國(星島報業) 親中共
Am730 施永青 施永青 星期一至五 中間派
大紀元時報 法輪功 法輪功 反共 後來有轉做收費報,但亦都同時保留免費版
英文虎報 何柱國(星島報業) 親中共
晴報 經濟日報 經濟日報 親中共
香港仔 聯合出版 聯合出版 中共傳聲筒 聯合出版旗下(文匯報免費版)

已經停刊嘅中文報刊(近代)[編輯]

已經停刊嘅英文報刊(近代)[編輯]

已經停刊嘅免費報刊(近代)[編輯]

睇埋[編輯]